AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2018 Skrevet 23. april 2018 Hei, er gutt på 21 år. Har de siste tre dagene hatt en konstant smerte i skuldrene samt håndleddene mine. Har i tillegg en skikkelig merkelig følelse i hode som jeg ikke klarer å beskrive på en god måte. Vil ikke si at det er direkte svimmelhet, men når jeg går eller snur rundt på hode, får jeg gjentatte "strålinger" (blir nok feil å si det også) samt at jeg føler at synet ikke henger helt med. Noen som har opplevd dette og har en formening om hva det kan være? Hjelper å ta to paracet, men det kommer tilbake når virkningen til paraceten går over. Utrolig vanskelig å få sove også, så må til med paracet. Anonymous poster hash: b4d0d...ca5
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2018 Forfatter Skrevet 23. april 2018 Kan også legge til at jeg fryser en god del, når jeg sover kaldsvetter jeg. Kan plutselig bli varm i ansiktet, men resterende av kroppen forblir kald. Anonymous poster hash: b4d0d...ca5
Kakeshoma Skrevet 23. april 2018 Skrevet 23. april 2018 Kan være lurt å ringe legevakt og spørre om du bør ta en tur til legen/legevakt, eller om symptomene virker ufarlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå