Gå til innhold

Staten har inngått ny mobilavtale for 24.000 ansatte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje best på pris, kvalitet vet jeg nå ikke helt.

-Phonero har hatt problemer med 5-tall tonen, noe som skapte problemer ved oppringte tjenester hvor man skal taste tall. Viste seg etter lang tid at det var noe utstyr som Ericsson hadde levert til de som ikke var satt opp rett.

-De har hatt problemer med SMS gatewayen sin hvis meldinger var for «store». Eks sendt til Telenor. Endte med at alle SMSer var blokkert fra å komme frem til vedkommende i over 1uke før man kunne sende meldinger på nytt. Var som meldingene forsvant i et sorthull, uten noen gang å komme frem. Brukte nesten 2mnd på å få de til å innse at «feilen» lå hos de (phonero mener det ikke er feil). Ikke testet igjen, men antar den ikke er rettet.

-Jeg brukte over 3uker på å få utlevert driftsloggen deres. Først når jeg henviste til kjøpsloven+forbrukerkjøpsloven om at de må dekke merkostnader hos kunden hvis de holder tilbake informasjon om feil, fikk jeg den utlevert.

-Gjentatte ganger tatt de for å fakturere feil dataforbruk og fått tilbakebetalt penger. Spesielt når man er i utlandet.

 

Lover godt dette.. håper de har med en klasul i avtalen om svarrespons, rettetid og kvalitet på tjenesten.

Endret av morten7
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det skjedde noe med kvaliteten, for å si det mildt, etter at Phonero ble kjøpt opp av Telia. Min bedrift hadde vært kunde i mange år, men hoppet heldigvis raskt over til noe annet.

 

Same med oss. Er heldigvis på oppsigelsestid nå etter så mange problem at jeg har sluttet å bruke tid på å melde de inn.

Lenke til kommentar

 

Festlig at Staten ikke kjøper av seg selv (Telenor - Staten eier ca. 54% av aksjene)...

Med tanke på beløpet så måtte det nok ut på anbud(?), så da kan staten eie så mange aksjer de vil uten at det hjelper stort.

 

Likevel festlig syns jeg... :)

 

Også er det ikke slik at sluttsummen i tilbudene er det eneste som betyr noe (eller burde være det!). Helt personlig syns jeg faktisk Staten burde vurdere å være kunde hos ICE, for å 'hjelpe' de med å etablere det tredje mobilnettet her i landet. En kan lett argumentere for at det ville vært bra for konkurransen og for samfunnssikkerheten.

 

Forøvrig så syns jeg det er en uting at Staten eier så mye aksjer i enkelt selskaper... Hvorfor i alle dager skal Staten være majoritetseier i Telenor liksom? Men, whatever! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...