Gå til innhold

Nå får markedets beste budsjettmobiler en stor oppdatering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er prisene i tabellen riktige? Plus koster 500 kr mindre, og da får du bedre CPU, mer minne, større batteri og bedre kamera?

Edit: Da er prisen endret i tabellen ser jeg?

Endret av steikemeg
  • Liker 1
Skrevet

Synd...kjøpte G5 hovedsakelig fordi den bare var 5"

Fatter ikek at folk orker å drasse på disse kjempetelefonene :D

• Liker 2
Skrevet

Prøvd G5+ og G4+, de sliter begge med overoppheting. Dvs. GPS-bruk utover 1 time ved f.eks. bilkjøring gjør at hastigheten synker til null/fryser og blir uresponsiv med svart skjerm. Samme skjer om man bruker kamera i varme strøk som Bali. I tillegg har den en bug som av og til gir samme adferd uten særlig varme som hindrer at innkomne samtaler kan besvares (svart skjerm - triks er å åpne phone app ved å våkne telefonen med fingeravtrykk). Sistnevnte kan fikses ved å tømme cache for alle telefonens apps...

Dette gjør meg litt skeptisk. Ellers var mangel på OIS slik at du må være veldig stø på hånden for at kamera skal gi god kvalitet. Utenom alt dette, en ellers bra telefon :-)

Skrevet

Etter at lenovo kjøpte motorola, så har de blitt utrolig trege med å oppdatere android, jeg har g5 plus og sitter fortsatt på 7.0, så vis man syns det er viktig at mobilen har den siste versjonen av android, så er disse mobilene et dårlig valg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mobilen min løs jeg et annet mobilmerke, men i et Golla-etui. Flapp over og borrelås. Da betyr det jo noe når den legges på boret støtt og stadig uten etuiet.

• Opprett ny...