Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jomfru, dumt å møte noen for sextreff?


Anbefalte innlegg

Halla! Mann her.

 

Pga av ulike ting, er jeg fortsatt jomfru i en alder av 20pluss. Jeg ser bra ut, men jeg har rett og slett ikke ønsket å ha sex med noen i fylla, og jeg har heller ikke funnet kjærligheten, så da har det ikke blitt sex på meg. Hadde tidligere et hat mott kroppen min, som gjorde intimitet vanskelig. 

 

Nå har det seg sånn, selv om jeg anser meg selv som hetroseksuell, har jeg et ønske om å prøve å ha sex med en mann, og litt kinky saker. 

 

Hva tenker dere om å miste jomfrudommen på en slik måte? Rett og slett finne noen via en sextreff side, og bare fyre løs?



Anonymous poster hash: c1ec9...b83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Halla! Mann her.

 

Pga av ulike ting, er jeg fortsatt jomfru i en alder av 20pluss. Jeg ser bra ut, men jeg har rett og slett ikke ønsket å ha sex med noen i fylla, og jeg har heller ikke funnet kjærligheten, så da har det ikke blitt sex på meg. Hadde tidligere et hat mott kroppen min, som gjorde intimitet vanskelig.

 

Nå har det seg sånn, selv om jeg anser meg selv som hetroseksuell, har jeg et ønske om å prøve å ha sex med en mann, og litt kinky saker.

 

Hva tenker dere om å miste jomfrudommen på en slik måte? Rett og slett finne noen via en sextreff side, og bare fyre løs?

 

Anonymous poster hash: c1ec9...b83

Sier som de andre her, kjør på. Men beskytt deg selv (dvs kondom). Kjipt å være uheldig og få sykdommer første gang man har sex. Uavhengig av om du har sex med en mann eller dame. Ville iallefall jeg gjort ;)

 

Anonymous poster hash: 3a08e...cc7

Lenke til kommentar

 

Om du gjennomfører så blir du bisexuell. Men kan vel være heterofil for det? Men hvordan vet du at du ikke er homofil eller bifil enda?

 

Anonymous poster hash: e0752...68d

 

 

Man blir ikke det ene eller det andre av hvem man har sex med. Det er ikke sånn at hvis man egentlig utelukkende liker menn (som mann), men tvinger seg igjennom ett heterofilt forhold, fordi man ikke vil stå frem, så er man hetero. Man er det man er uavhengig av hvem man faktisk har sex med.

 

Til trådstarter så sier jeg kjør på. 1.gang er alltid kleint uansett, så why not. Husk kondom though. Det er ekstremt viktig.

 

Ellers så har jeg flere (ikke kjempemange, men mer enn en) venn som tenner på det å bli dominert av en annen mann. Men som ikke gjør noe annet med menn, og kun er sammen med damer :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg anser meg selv som hetrofil, i den grad jeg gidder å forholde meg til slike merkelapper.

Jeg har kjæreste i dag(kvinne), men var lenge jomfru. Første gang jeg hadde sex var med en shemale, noe som er en av tingene som tenner meg...litt som du selv sier, å bli dominert og tatt skikkelig, men av en kvinne, tilsynelatende iallefall. Men jeg brukte kondom selvfølgelig. Tenk med hodet og ikke penis.

 

Nå som jeg er i forhold tenker jeg ikke stort på shemales mer. Det hender som en fantsi innimellom, men det er det. Utrolig fornøyd med min kjære  :)



Anonymous poster hash: 14b07...bdf
Lenke til kommentar

 

Halla! Mann her.

 

Pga av ulike ting, er jeg fortsatt jomfru i en alder av 20pluss. Jeg ser bra ut, men jeg har rett og slett ikke ønsket å ha sex med noen i fylla, og jeg har heller ikke funnet kjærligheten, så da har det ikke blitt sex på meg. Hadde tidligere et hat mott kroppen min, som gjorde intimitet vanskelig.

 

Nå har det seg sånn, selv om jeg anser meg selv som hetroseksuell, har jeg et ønske om å prøve å ha sex med en mann, og litt kinky saker.

 

Hva tenker dere om å miste jomfrudommen på en slik måte? Rett og slett finne noen via en sextreff side, og bare fyre løs?

 

Anonymous poster hash: c1ec9...b83

Er vel bare å bruke nettreffreglene det, og kjøre på.

 

Anonymous poster hash: 47c71...7db

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...