Gå til innhold

Musematte


Gjest Slettet-VqMh8ni9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som har vudert everglide musematta som vist her

 

denne har jeg og er kjempefornøyd med den... blir ikke så fort slitt da.. har hatt denne i 5 måneder nå.. og dual optical. Men anbefaler heller denne til optiske mus.. siden de andre mattene har "groper" som kula skal feste seg i..

 

 

Anbefales STERKT for gamere og kontorbrukere.. den er 2mm høy!! så den er behaglig i bruk..

Lenke til kommentar

Jeg sier icemat med iceskatez er best og minst friksjon.. men jeg trenger stor matte. Funcen slites ut for fort så den liker jeg ikke.. icematen slites ikkei det hele tatt men kan knuses om du mister den..

JEg bruker standard desktop matte sånn giga svær satan.. og med den har jeg til og med slått noen av norges beste claner.

Lenke til kommentar

fUnc!

 

Jeg fatter ikke at folk klarer å leve med icemat. det er kansje en vanesak, men det er en stor nedtur hver gang jeg låner far sin maskin med icemat, liker den ikke i det hele tatt!

 

Jeg vil ikke si meg enig i at func blir raskt ødelagt. har hatt min i snart et år og den sitte fortsatt så ei kula...

Lenke til kommentar
fUnc!

 

Jeg fatter ikke at folk klarer å leve med icemat. det er kansje en vanesak, men det er en stor nedtur hver gang jeg låner far sin maskin med icemat, liker den ikke i det hele tatt!

 

Jeg vil ikke si meg enig i at func blir raskt ødelagt. har hatt min i snart et år og den sitte fortsatt så ei kula...

når jeg sier ødlagt mener jeg slitt ut..

Lenke til kommentar
:p (og de går til ****** etter noen mnd. med heftig bruk)

Det har jeg erfart, undermatta ser ut som boblepapp.. hatt den i nesten to år da.

 

Byttet nylig ut med Steelpad, er ikke held vandt med den enda men den kommer seg ;)

Endret av klo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
,14/12/2003 : 18:37] Icemat...Men steelpad 4s er best  :thumbs:

smak og behag

 

for dere som spør hva som er best.. se og stikk ned og prøv sjæl. eller test om en venn har det .. etc.. ikke spør

Har du problemer, stikk.

Kan vell poste det man vil.

Så ikke kom her å kritiser Vincent Ya.

Lenke til kommentar
,14/12/2003 : 18:37] Icemat...Men steelpad 4s er best  :thumbs:

smak og behag

 

for dere som spør hva som er best.. se og stikk ned og prøv sjæl. eller test om en venn har det .. etc.. ikke spør

Har du problemer, stikk.

Kan vell poste det man vil.

Så ikke kom her å kritiser Vincent Ya.

omg plz stfu n00b osv. :p

 

Fyren har da helt rett i det han sier, test matta sjæl!

Det som er godt for noen kan være helt pyton for andre, FATT DET! :angry:

Lenke til kommentar

func er en knall musematte, mange sier at denne musematten blir fort slitt det er noe jeg ikke kan si meg enig i. jeg kjenner en som kjøpte en func 1030 for ca.1 år siden og den er nesten ikke slitt i det hele tatt! Gutten det som kjøpte denne musematta bruker datamaskinen så godt som hele tiden også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...