Gå til innhold

Discord kanal for "ensomme" gamere ?


Anbefalte innlegg

Lurte på om det er en litt utbredt kanal for oss som spiller mye alene ?

Ikke snakk om solo gameplay osv, men feks de som queuer mye alene og blir en "filler" som oftest

 

Personlig spiller jeg wow et par mnd i året med et guild som bare spiller i release perioden og kjører ferdig content også går vi til hvert vårt igjen ^^

 

Ender da som oftest opp med at vi er 3-6 stk som spiller nogenlunde samme spill, og da blir det til at man mange ganger spiller alene når man ikke er online samtidig

 

Ser en god del poster på forumene her at det er mange som føler seg alene i hverdagen, de fleste har fellestrekk som gaming til hobby.

 

Jeg vet hvor mye jeg setter pris på å spille med andre å snakke om alt mulig over discord feks. Og det fyller de dagene da jeg kjeder meg og tar til gaming ihvertfall.

 

Hvis ingen kommer med noe forslag så stiller jeg opp med å kunne lage en kanal jeg ( Jeg er mod allerede på et par kanaler som har rundt 2000 medlemmer og vil trenge litt hjelp)  så med litt hjelp av et par moderatorer og forskjellige roller så kan vi nok få en rimelig fin kanal oppe å gå ( Som forhåpentligvis blir stor ) Og som kan gjøre det enklere for de som spiller absolutt helt helt alene hele tiden

 

Eller om det da allerede finnes en ? isåfall blir denne tråden en liten "bump" til akkurat det :)

 

 

Hva tenker folket ? 

 

Edit: Her er en inv som ikke utgår https://discord.gg/ShkS2mj finner vi en lignende kanal blir det bare til at vi blir med der :)

Endret av LD93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hørtes interessant ut.

Jeg er småbarnsfar, i full jobb, og bor milevis fra hjemstedet. Har derfor er veldig lite nettverk her, og sånn sett er Internett eneste måte jeg får vært sosial med venner - men de kan spille hver eneste dag og helg mens det for min del blir intens spilling i korte perioder i sene kveldstimer når livet passer seg sånn.

 

Jeg blir gjerne med i en sånn kanal om det skulle skje.

Lenke til kommentar

Bra idee! Er selv en student som flyttet for å studere så kjenner ikke mange hvor jeg flyttet og var vell litt av en outsider på hjemstedet mitt også så har vel egentlig ikke så mange venner og ihvertfall ikke venner som gamer.

Om det trengs noe hjelp så bare hyl ut  :wee: jeg hjelper gjerne

Lenke til kommentar

Så bra! Jeg er litt på farta i disse dager, så jeg har kan fidle litt på ipaden med roller osv.

 

Finner vi senere ut at det er en lignende discord kanal oppe å går kan vi jo bare hoppe over dit

 

Men enn så lenge har jeg laget en.

 

legger ved en invite som alle kan bruke til å joine, også kan de som ønsker å hjelpe til med sine metoder bare pm meg på discord også tar vi det derfra :)

 

https://discord.gg/ShkS2mj

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurte på om det er en litt utbredt kanal for oss som spiller mye alene ?

Ikke snakk om solo gameplay osv, men feks de som queuer mye alene og blir en "filler" som oftest

 

Personlig spiller jeg wow et par mnd i året med et guild som bare spiller i release perioden og kjører ferdig content også går vi til hvert vårt igjen ^^

 

Ender da som oftest opp med at vi er 3-6 stk som spiller nogenlunde samme spill, og da blir det til at man mange ganger spiller alene når man ikke er online samtidig

 

Ser en god del poster på forumene her at det er mange som føler seg alene i hverdagen, de fleste har fellestrekk som gaming til hobby.

 

Jeg vet hvor mye jeg setter pris på å spille med andre å snakke om alt mulig over discord feks. Og det fyller de dagene da jeg kjeder meg og tar til gaming ihvertfall.

 

Hvis ingen kommer med noe forslag så stiller jeg opp med å kunne lage en kanal jeg ( Jeg er mod allerede på et par kanaler som har rundt 2000 medlemmer og vil trenge litt hjelp)  så med litt hjelp av et par moderatorer og forskjellige roller så kan vi nok få en rimelig fin kanal oppe å gå ( Som forhåpentligvis blir stor ) Og som kan gjøre det enklere for de som spiller absolutt helt helt alene hele tiden

 

Eller om det da allerede finnes en ? isåfall blir denne tråden en liten "bump" til akkurat det :)

 

 

Hva tenker folket ? 

 

Edit: Her er en inv som ikke utgår https://discord.gg/ShkS2mj finner vi en lignende kanal blir det bare til at vi blir med der :)

 

Faktisk så blir jeg sittende å spille mye alene selv, så absolutt en veldig god idè dette her :). Jeg her medlem av en del norske discord kanaler, og selv om er mange registrerte der så er det veldig sjelden jeg ser

folk i chatten. Her er et par:

 

https://discord.gg/2FudVxe (norsk gaming)

 

https://discord.gg/mCZFE5E (wow norge)

 

 

Jeg også spiller en del wow, i perioder vel og merke :) Men også en del andre multiplayer spill som Overwatch, Diablo 3, Fortnite osv. Selvsagt også singelplayer spill :)

 

Jobber fulltid, og har ofte bare noen timer om kvelden til gaming...så vært hyggelig å skravle litt gaming med andre. Selv om jeg har en venngjeng på 5-6 stk, varierer

det veldig på når dem er aktive på gaming fronten.

 

Jeg joiner! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...