Gå til innhold

Jeg har aldri tenkt tanken... leken.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HÆ!! :hmm:

 

Først svarer Joking med at han aldri har spist snegler. Rett her ville blitt "jeg har aldri tenkt å spise snegler".

 

I neste post svarer du at du aldri har snauet deg nedentil. Rett her ville blitt "jeg har aldri tenkt å snaue meg nedentil".

 

Finnes en egen tråd for slikt vettu :) "Jeg har aldri" leken. Dette er ting du aldri har tenkt til å gjøre.

Lenke til kommentar

Først svarer Joking med at han aldri har spist snegler. Rett her ville blitt "jeg har aldri tenkt å spise snegler".

 

I neste post svarer du at du aldri har snauet deg nedentil. Rett her ville blitt "jeg har aldri tenkt å snaue meg nedentil".

 

Finnes en egen tråd for slikt vettu :) "Jeg har aldri" leken. Dette er ting du aldri har tenkt til å gjøre.

For det første: Du oppfattet det feil, jeg nevnte om at jeg har aldri snøuet hodet. Men nedentil der har jeg snøuet meg mange ganger.

 

For det andre: Beklager at jeg blingset med denne leken med en annen lek.

 

 

 

 

Jeg har aldri tenkt tanken å tømme en utedass.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke jeg heller.

 

Jeg har aldri tenkt å spytte på meg selv.

Jeg har faktisk klart det, men det var uhell. Planen var å spytte langt, men fikk akkurat for lite kraft i spyttet sånn at den traff meg. Men aldri spyttet på meg selv med egen villje.

 

Ikke jeg heller.

 

Jeg har aldri tenkt å ringe på døra hos naboen og spytte ham i ansiktet når han åpner.

Jeg er heldig hvis ikke så uskikkelig. Så nei.

 

Jeg har aldri tenkt å onnanere forran gammle folk, mens de ser på.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...