TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å melde meg på Idol. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å lære meg å spille tuba. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Skal aldri si aldri, men kanskje ikke første foretrukne instrument. Jeg har aldri tenkt å med egne ord råde noen til å ta abort. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2018 Helt umulig hos meg. Jeg har aldri tenkt på noe i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. april 2018 Rapporter Del Skrevet 19. april 2018 (endret) Jeg tenker på ting hele tiden. Jeg har aldri tenkt å sette fyr på en gravemaskin bare for moro skyld. Endret 19. april 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. april 2018 Rapporter Del Skrevet 20. april 2018 Har ikke tenkt det, men skal aldri si aldri gitt Jeg har aldri tenkt å begynne å snuse. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2018 Rapporter Del Skrevet 20. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å helle alkohol i kaffekoppen til sjefen på jobb. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 20. april 2018 Rapporter Del Skrevet 20. april 2018 Haha nei men ikke langt ifra. Men det gjaldt flere personer derav den felles juicen flaska. Jeg har aldri tenkt å brenne klærne til en person jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2018 Rapporter Del Skrevet 20. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tilgi enkelte personer jeg kjenner for ting de har gjort. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Hem, den var vrien. Jeg vet faktisk ikke. Jeg har aldri tenkt å pynte opp hele leiligheten min med kun postitlapper. Endret 21. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta traktorlappen Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å dra på Eurovision live. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kjøpe nye God of War spillet. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Vet ikke hva det er engang.. Jeg har aldri tenkt å anskaffe hund. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Tanken om å gjøre det er der, men det er ikke sikkert at jeg gjør det. Kanskje jeg anskaffe meg en katt. Jeg har aldri tenkt å frityrsteke penisen min. ROFL :rofl: Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Jeg har aldri tenkt å frityrsteke min penis heller. Det er jo forsåvidt fysisk umulig. For å kunne gjøre det, må jeg jo først ha en. Jeg har aldri blitt angrepet av duer. Måker, derimot... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 (endret) Jeg har blidt angrepet av måker, når jeg kom for nær redet/ungene demmes. Jeg tror du har sluknet foran tastaturet nå, når du våkner så har du mange tastemerker på panna. :rofl: Jeg har aldri tenkt å gifte meg med en elgammel dame. Endret 25. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Jeg har heller aldri tenkt det. Jeg har aldri tenkt å dra til Amazonas. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Jeg elsker å reise til nye land og spennende steder, så jeg reiser gjerne til Amazonas hvis jeg engang får muligheten. Jeg har aldri tenkt å stille meg opp på et torv med en megafon å synge "Oops I did it again". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å feire lagmed russan i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå