Moerk Skrevet 2. april 2018 Skrevet 2. april 2018 Dette tror jeg ikke jeg kommer til å klare å trenge gjennom, hverken psykisk, verbalt , eller fysisk. Det blir som å møte veggen. Dog, en vegg som er dekorativ nok. Mvh.Oddvar
Leif Olsson Skrevet 2. april 2018 Skrevet 2. april 2018 Hei Ingvald Nordland Takk før sist. Jeg møter å veggen her, en fin dekorativ vegg blir min evaluering Mvh Leif i Nordland
IngvaldNordland Skrevet 2. april 2018 Forfatter Skrevet 2. april 2018 Hei Ingvald Nordland Takk før sist. Jeg møter å veggen her, en fin dekorativ vegg blir min evaluering Mvh Leif i Nordland Hei Leiv) : Jeg håper at vi kan glede oss ved en dekorativ mur . Tusen takk Leif
Leif Olsson Skrevet 2. april 2018 Skrevet 2. april 2018 Hei Ingvald Nordland Takk før sist. Jeg møter å veggen her, en fin dekorativ vegg blir min evaluering Mvh Leif i Nordland Hei Leiv) : Jeg håper at vi kan glede oss ved en dekorativ mur . Tusen takk Leif Bare hyggelig. Ja Ingvald, vi gleder oss ved en dekorativ mur
Pande Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 I høyeste grad abstrakt... Får assosiasjoner til vinduer i gamle kirker, og i de byggene er det i det hele tatt mye abstrakt som foregår. Okke som, kreativiteten din er det ingen ting å si på:-)
smort1 Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Fikk assosiasjoner til "tornekrone", jeg! Liker det abstrakte uttrykket!
Anbefalte innlegg