Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt en Disk med 500 GB til å laste ned Windows 10 iso-plateavbilding. Hadde over 200GB med bilder, videoer osv. Alt ble borte. Jeg skjønte at systemet sletta denne partiklasjonen. Har brukt programmer til å gjennomrette filene mine, men kommer at jeg må oppgradere til PRO versjon med 1000 kr, har ikke råd til det. Noen som vet hvor er det sånne verksteder som jobber med sånt, håper prisen som er under 700kr. Jeg angrer meg veldig, den tilhører faren min. han vet ikke det ennå, fordi jeg gjemte disken, akkurat nå er han lei for han ikke finner det, ellers ville han klikke jævlig. Vil fikse dette problemet på egenhånd, tør ikke si til han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som tilbyr datagjennoppretning vil ta godt over tusenlappen, så tror du vil klare det billigere selv...

 

Ellers kan jeg anbefale Get Data Back de koster 79dollar.. så litt over 600 kroner...

 

https://www.runtime.org/data-recovery-software.htm

 

Ellers må du huske å ikke skrive eller lagre noe på den disken du gjennoppretter, så må du jo også ha en ekstra disk til å flytte over filene på...

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Jeg har brukt en Disk med 500 GB til å laste ned Windows 10 iso-plateavbilding. Hadde over 200GB med bilder, videoer osv. Alt ble borte. Jeg skjønte at systemet sletta denne partiklasjonen. Har brukt programmer til å gjennomrette filene mine, men kommer at jeg må oppgradere til PRO versjon med 1000 kr, har ikke råd til det. Noen som vet hvor er det sånne verksteder som jobber med sånt, håper prisen som er under 700kr. Jeg angrer meg veldig, den tilhører faren min. han vet ikke det ennå, fordi jeg gjemte disken, akkurat nå er han lei for han ikke finner det, ellers ville han klikke jævlig. Vil fikse dette problemet på egenhånd, tør ikke si til han.

Håper du har funnet ut av dette nå :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jeg har brukt en Disk med 500 GB til å laste ned Windows 10 iso-plateavbilding. Hadde over 200GB med bilder, videoer osv. Alt ble borte. Jeg skjønte at systemet sletta denne partiklasjonen. Har brukt programmer til å gjennomrette filene mine, men kommer at jeg må oppgradere til PRO versjon med 1000 kr, har ikke råd til det. Noen som vet hvor er det sånne verksteder som jobber med sånt, håper prisen som er under 700kr. Jeg angrer meg veldig, den tilhører faren min. han vet ikke det ennå, fordi jeg gjemte disken, akkurat nå er han lei for han ikke finner det, ellers ville han klikke jævlig. Vil fikse dette problemet på egenhånd, tør ikke si til han.

Håper du har funnet ut av dette nå :)

 

 

Ja tusen takk! Venter bare på faren min er ute! Så jeg kan gjøre det hemmelig, at han ikke skal merke noe. Beklager for sent svar! Tusen takk igjen!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...