Bonk Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Skrevet 9. mai 2018 Jeg kommer ikke inn i bios i det hele tatt nå, skal sjekke når det virker. Jeg har prøvd å ta ut en og en rambrikke og har også prøvd med en rambrikke fra annen PC. Tror aldri jeg har prøvd så mye rart - lærerikt om ikke annet?
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2018 Skrevet 9. mai 2018 Lærerikt ja, men hva var feil med ditt andre hk? Vet du det? Ta ut cpu, ta ut alle ram brikkene. Så starter du opp og se hva som skjer. Er led lyst som jeg er interessert å se om det forandrer seg. Har 12 maskiner i gang her, ikke opplevd det du sliter med.
Bonk Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Skrevet 10. mai 2018 Nei, jeg vet ikke hva feilen var. Jeg vet at det ikke er helt samme feil nå, siden det nå starter opp noe (vifter starter å gå) i motsetning til før. Skal teste å starte uten cpu og ram og se hva som skjer ?
RRhoads Skrevet 10. mai 2018 Skrevet 10. mai 2018 Har du testet med kun en av rambrikkene etter at du fikk nytt hovedkort?
Bonk Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Skrevet 10. mai 2018 Har du testet med kun en av rambrikkene etter at du fikk nytt hovedkort? Ja, med kun 1 og med en fra den andre PC-en. Kom på nå at jeg ikke har prøvd den fra den andre PC-en i begge slots, så det skal jeg sjekke i neste runde (etter bortreist langhelg ?)
Bonk Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Skrevet 20. mai 2018 Kom ingen vei med videre testing, og har returnert til Komplett på nytt (takk og lov for retur med porto dekket...)
Bonk Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Skrevet 8. juni 2018 Da har Komplett testet kortet etter at det først har vært borte i posten en runde. De konkluderte at kortet så ut til å ha en feil som ødela cpu, og sender nytt både av kort og cpu (cpu ble sendt med for testing selv om den ikke var kjøpt hos komplett).
Kjetil Lura Skrevet 8. juni 2018 Skrevet 8. juni 2018 Det er bra av komplett. Håper du for det til nå. 1
Bonk Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Skrevet 8. juni 2018 Takk - og enig, synes det var veldig fint gjort av komplett!
Bonk Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Skrevet 19. juni 2018 Oppdatering: ferdig montert og alt virker. (Og fikk med på kjøpet oppgradering fra Skylake til Kaby Lake samt ny god kjølepasta - veldig bra service!) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå