Gå til innhold

tsemgr -> T68i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Bruker T610 og tsemgr.

Når jeg kobler mobilen til datamaskinen i XP kommer det opp "Tilføy i Mine Enheter". Jeg trykker ja. Da kommer det opp "kontrollnøkkel". Der taster jeg inn en firesiffret kode. Da får jeg opp en boks på datamaskienn som tilsier at jeg skal skrive inn samme kode som på telefonen. Når jeg har gjort det, så er maskinen og telefonen koblet sammen.

 

Det samme skjer i Linux når jeg prøver f.eks. "Load phonebook". Kommer opp "tilføy i mine enheter" og så må jeg taste inn en kode på telefonen. På datamaskinen skjer det midlertid ikke noe. Etter en liten stund får jeg opp "unable to open device".

 

config skal være korrekt oppsatt i tsemgr.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bruker T610 og tsemgr.

Når jeg kobler mobilen til datamaskinen i XP kommer det opp "Tilføy i Mine Enheter". Jeg trykker ja. Da kommer det opp "kontrollnøkkel". Der taster jeg inn en firesiffret kode. Da får jeg opp en boks på datamaskienn som tilsier at jeg skal skrive inn samme kode som på telefonen. Når jeg har gjort det, så er maskinen og telefonen koblet sammen.

 

Det samme skjer i Linux når jeg prøver f.eks. "Load phonebook". Kommer opp "tilføy i mine enheter" og så må jeg taste inn en kode på telefonen. På datamaskinen skjer det midlertid ikke noe. Etter en liten stund får jeg opp "unable to open device".

 

config skal være korrekt oppsatt i tsemgr.

http://www.westmaster.com/zidek/p900/bluetooth/

 

Kanskje denne guiden kunne hjelpe deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...