Gå til innhold

NRK: Norge samarbeidet med USA om å hacke russiske datanettverk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statlige agenter er noen av di verste skittneste løgnaktige skapningene som finnes.

Hadde ikke blitt forundra om di løyv om å spionere til og med, ,

at di sitter på bakrommet HVER gang di treffer hverandre med feite sigarer og klapper seg på knærene å ler over hvor hysteriskt morsomt di syns det er med spionering, spionering på VANLIGE BORGERE istedefor hverandre.

Lenke til kommentar

Statlige agenter er noen av di verste skittneste løgnaktige skapningene som finnes.

Hadde ikke blitt forundra om di løyv om å spionere til og med, ,

at di sitter på bakrommet HVER gang di treffer hverandre med feite sigarer og klapper seg på knærene å ler over hvor hysteriskt morsomt di syns det er med spionering, spionering på VANLIGE BORGERE istedefor hverandre.

 

Åh, kåm on. -Jeg sitter i Danmark og spionerer for både russland og norge. Alt er stas her. Får jo betalt i bitcoins og greier. -Praktisk når man likevel er 'arbeidsledig'.

Lenke til kommentar

 

Statlige agenter er noen av di verste skittneste løgnaktige skapningene som finnes.

Hadde ikke blitt forundra om di løyv om å spionere til og med, ,

at di sitter på bakrommet HVER gang di treffer hverandre med feite sigarer og klapper seg på knærene å ler over hvor hysteriskt morsomt di syns det er med spionering, spionering på VANLIGE BORGERE istedefor hverandre.

Åh, kåm on. -Jeg sitter i Danmark og spionerer for både russland og norge. Alt er stas her. Får jo betalt i bitcoins og greier. -Praktisk når man likevel er 'arbeidsledig'.

 

Fårru betalt i bitcoins ??? åssen skitten app er det ? har hørt om en matbutikk app engang der du får "poeng" for å finne priser på mat i andre mat butikk hyller,, er vel ikke overrasket om di har utvikla lignende for personlig info også.. .. hvem betaler deg bitcoins ?

Eller drev du bare gjøgn med meg ? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...