Gå til innhold

Geolog-gründer hevder Statoil ba om razzia for å se metodene hans og data fra konkurrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde i noen år mye å gjøre med Statoil i et bestemt marked, og det var nesten påfallende hvor godt orientert de var om våre og andres aktiviteter. Nå bør jo enhver bedrift holde seg godt informert om markedet mm, men det skurret litt både her og både der pga detaljnivået mm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ba om razzia, "alt av data ble kopiert" ???? hva pokker ??

hva skjedde med BESLAGLAGT ?! korrupte statoil ansatte prøver å fakke andre korrupte statoil ansatte,,, vås...

 

Jeg tror du skal roe deg ned før du blåser en pakning, og overlate til domstolene å avgjøre denne saken.

Hvis det skulle komme til håndgemeng kan du risikere å skade deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

ba om razzia, "alt av data ble kopiert" ???? hva pokker ??

hva skjedde med BESLAGLAGT ?! korrupte statoil ansatte prøver å fakke andre korrupte statoil ansatte,,, vås...

Warum haben Sie unsere familienamen gebraucht ?

 

Sorry ekke så god på tysk som jeg skulle ønske :) utifra det google translate sier,, hvorfor jeg har brukt familienavnet vårt ? ..

Liker Derrick .. ? =) moralsk kar uten å være så alt for moralsk samtidig,, mange ting er ingen av min business men,, statoil ansatte er så godt som stats ansatte,, liker di ikke,, di skal ikke ha noen forventning om rettigheter til privatliv som oss, sålenge jeg er her.

Lenke til kommentar

 

ba om razzia, "alt av data ble kopiert" ???? hva pokker ??

hva skjedde med BESLAGLAGT ?! korrupte statoil ansatte prøver å fakke andre korrupte statoil ansatte,,, vås...

 

Jeg tror du skal roe deg ned før du blåser en pakning, og overlate til domstolene å avgjøre denne saken.

Hvis det skulle komme til håndgemeng kan du risikere å skade deg selv.

 

Hva om DU roer deg ned istedefor så DU ikke skader det lille hode ditt.,

Noen ganger er det viktig å si fra tydelig. andre ganger , mer viktig å holde kjeften sin igjen om man ikke har noe fornuftig å si..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...