Gå til innhold

Hva syns dere om denne?


Anbefalte innlegg

Chieftec Dragon Medium Tower m/dør sort

- Kabinett m/340W DX-01B-D P4 / AMD 850,00

 

Intel Pentium 4 1.8 GHz Boxed PC400

- Socket PGA478, 512kB "Northwood" 2 295,00

 

MSI 845-ULTRA-ARU Hovedkort for S478

- I845D, ATA/133, ATX, Lydk, DDR,USB2.0 1 896,00

 

DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5

- Minne 184-P (for DDR-PC266MHz) 1 526,00

 

Maxtor IDE ATA-133 80GB 7200RPM

- DiamondMax Plus D740X 1 711,00

 

Gainward AGP GeForce4 Ti4400 128MB DDR

- "Ultra/700XP Golden Sample", Retail 3 695,00

 

Er dette et bra oppsett? Vet at noen vil si kjøp heller AMD, med det blir Intel (punktum).

 

_________________

Hvis alle gode ting er tre, hva er da dobbelt så bra......

http://home.no/ultranet

 

[ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-03-02 21:23 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-02 21:57, spn skrev:

Så bra ut det der. Noe til skjermkort du har valgt deg da! Dyrt, men sikkert helt rått! Har du skjerm, tastatur, mus, DVD/CD/CD-R og sånt fra før da?

Lykke til med ny maskin!


Har en gammel skjerm, gammelt tastatur og mus og en 24x cd-brenner. DVD, tastatur, mus, lydkort, høytalere og skjerm kjøper jeg når jeg får penger til det.

Lenke til kommentar

Har ingen store invendinger mot det oppsettet, men jeg ville spart litt penger ved å heller kjøpt en 1.6GHz P4 og på hovedkortsiden ville jeg helt klart gått for Asus sitt P4B266-USB2.0 - Asus lager alltid gode kort og P4266 korta er ikke noe unntak :smile: Da slipper du chipsetvifte også. Var vel P4B266 som ble brukt av disse finnene som klokka en P4 til 3.5GHz. Det viser jo at kortet er stabilt da.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-02 22:06, Anders Leipsland skrev:

Har ingen store invendinger mot det oppsettet, men jeg ville spart litt penger ved å heller kjøpt en 1.6GHz P4 og på hovedkortsiden ville jeg helt klart gått for Asus sitt P4B266-USB2.0 - Asus lager alltid gode kort og P4266 korta er ikke noe unntak :smile: Da slipper du chipsetvifte også. Var vel P4B266 som ble brukt av disse finnene som klokka en P4 til 3.5GHz. Det viser jo at kortet er stabilt da.


Men det støtter ikke ATA 133 :cry:

Lenke til kommentar

Heisan.

Har samme hovedkort, minne og prosessor, og har hatt det i halvannen måned - med win Xp innstallert. Er fornøyd - i og for seg - men ble ikke så imponert over hastigheten. Hadde kanskje for store forventinger. Kjæresten min har en athlon 1.13, og jeg opplever ikke hennes maskin som så mye tregere - på internett og til enkle oppgaver er det snarere tvert imot.

 

Men for all del - tror allikevel jeg ville kjøpt oppsettet en gang til, om jeg skulle velge på nytt. Bare ikke ha for store forventninger. Selv oppdaterte jeg fra PIII 500 og fikk da åpenbart en betydelig ytelses forbedring. Tror nok din tilfredstillelse over de nye systemet avhenger litt av hva du har fra før av.

 

Forøvrig ville jeg slått til med en 120 gb med en gang. Har allerede fyllt opp 120 gb selv. GB'ene flyr, særlig når du har bredbånd (kun lovelig materiale selvsagt)

 

Kos deg med den nye maskinen.

Lenke til kommentar

Quote:



On 2002-03-03 01:25, freddy skrev:

Forøvrig ville jeg slått til med en 120 gb med en gang. Har allerede fyllt opp 120 gb selv. GB'ene flyr, særlig når du har bredbånd (kun lovelig materiale selvsagt)



 

 

VEL!.... vil tvile litt på det.. har du bare demo ting inne eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...