Jump to content
Fylliksen

Tablet til film og surfing

Recommended Posts

Er gira på en ny tablet, var så dum og kjøpte Sony tablet S eller hva den heter i sin tid etter anbefaling fra en som absolutt ikke hadde peil.

Den vil hovedsaklig bli brukt til Netflix, YouTube og evt andre strømmetjenester samt surfing på nettet og til å lese pdf filer.

Kommer ikke til å bruke den til noe spill.

Har funnet Lenovo yoga tablet 3 plus og 3 pro til samme pris. Hvilken vil gi meg mest for pengene? Er den bedre hardwaren og nyere Android versjon verdt mer enn projektoren eller vil jeg ikke merke noe særlig til det med min bruk?

Er det noen andre tablets jeg bør vurdere? Hvordan er Lenovo tablet 4 plus sammenlignet med de to yoga tabletene?

Jeg har hatt Lenovo yoga 3 siden i sommer og er veldig fornøyd med den. Den har veldig bra skjerm (2K), bra lyd og veldig god batterikapasitet. 

Guest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg har hatt Lenovo yoga 3 siden i sommer og er veldig fornøyd med den. Den har veldig bra skjerm (2K), bra lyd og veldig god batterikapasitet. 

Bare ikke forveksle denne med Yoga Tab 3 som jeg har. Den har dårlig oppløsning og er treig som fy. Men duger til å se film på.