Gå til innhold

Sende SMS til flere, anonymt?


steinrawr

Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Jeg er i en situasjon hvor jeg bør få sendt ut sms til ca 250 mennesker. Aller helst skulle dette vært anonymt, og jeg har forsøkt å lete litt etter tjenester hvor det er mulig, men de jeg finner tillatter stort sett bare en og en sms, og det tar rett og slett for lang tid. 

 

Er det noen som har noen gode forslag? Det er ikke en lang sms, og det er ment som informasjon til en gruppe mennesker som har interesse av å få den.

 

EDIT: hvis du har forslag til andre steder denne posten bør ligge, kom gjerne med dem.

Endret av steinrawr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo fort gjort å lage et lite script som bruker Twilio til å gjøre sånt, og da kan man også få til tekst som avsender istedet for et nummer, dersom det ikke er aktuelt at de skal svare på samme nummer.

 

Skal dette gjøres en gang, eller er det snakk om å gjøre dette flere ganger til samme mottakerliste?

Lenke til kommentar

Er jo fort gjort å lage et lite script som bruker Twilio til å gjøre sånt, og da kan man også få til tekst som avsender istedet for et nummer, dersom det ikke er aktuelt at de skal svare på samme nummer.

 

Skal dette gjøres en gang, eller er det snakk om å gjøre dette flere ganger til samme mottakerliste?

 

Kun en gang, Twilio skal jeg sjekke ut. Jeg representerer en gruppe, og vil gjerne ikke at det skal se ut som jeg "alene" sender informasjonen jeg skal distribuere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...