Gå til innhold

Det startet som teknologi for å beskytte norske soldater - nå finnes det 20.000 systemer i 19 land


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen, du klarte altså ikke å svare på spørsmålet, men det er greit det.  Du kan jo bruke noen år til å tenke igjennom det.

Hører du gjentar deg selv med fingrene i ørene, som forøvrig er definisjonen på 'militært idioti': "Det virket ikke så vi trenger å gjøre MER av det".

Litt morsomt, men med begrenset underholdningsverdi så jeg tror bare jeg setter deg på 'ignore'.

 

For meg, så ser det ut til at du vet svært lite om Forsvaret, og da spesielt det Norske Forsvaret, eller andre lands Forsvar i NATO.

Det er selvsagt enkelt å slenge ut en påstand om "onde"  USA, men det er og blir en påstand uten alt for mye substans.

Ja, bortsett fra alle fakta og empirisk substans og selvsagt, bortsett fra at du kunne tilbakevist mine påstander direkte om du hadde grunnlag for det.

 

Så, "Ignore".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dette er noe du selv virkelig burde gjøre.

 

Desverre er det trolig et relativt fåfengt prosjekt - biasen der er nok vanskelig å konvertere til et nøytralt geopolitisk verdensbilde.

 

Jeg har nok både mer erfaring og teoretisk underlag enn det du har.  Men, det har vel ingen betydning for deg.

Det er påfallende, hvordan svært mange ser ut til å ta en relativt liten tidsperiode, og så definere "alt" ut fra dette.

Kjenner du ikke historien, bakgrunn, og motiver til et større antall geopolitiske aktører.  Ja, hva vet vel du da egentlig i det hele tatt om motiver for ulike handlinger ute i den store verden ?

 

Jeg antar, at med tiden, så vil du vel lære, som så mange andre.  håper jeg da i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...