Gå til innhold

[Løst] hjelp får ikke lastet ned Oreo


Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg Får ikke lastet ned oreo og ja jeg har ikke TEN men NEE.

har prøvd det meste og lurer på om det kan hjelpe og fabrikktilbake stille den har det noe og si?

 

hver gang jeg restarter tlfen får jeg "Ny Tjenesteleverandør"

 

og meldingen jeg får etter det er "For å bruke den nye tjenesteleverandørens

apper og innstilinger må du utføre en full nullstiling av telefonen.

Alle brukerdataene blir slettet, og det kan hende at enkelte tjenester ikke lenger er tilgjenglige."

 

har dette noe med det at jeg ikke får oppdatert til Oreo?

har prøvd nå siden 22.02

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei.

 

jeg Får ikke lastet ned oreo og ja jeg har ikke TEN men NEE.

har prøvd det meste og lurer på om det kan hjelpe og fabrikktilbake stille den har det noe og si?

 

hver gang jeg restarter tlfen får jeg "Ny Tjenesteleverandør"

 

og meldingen jeg får etter det er "For å bruke den nye tjenesteleverandørens

apper og innstilinger må du utføre en full nullstiling av telefonen.

Alle brukerdataene blir slettet, og det kan hende at enkelte tjenester ikke lenger er tilgjenglige."

 

har dette noe med det at jeg ikke får oppdatert til Oreo?

har prøvd nå siden 22.02

Begynn med å fortelle hvilken telefon det er snakk om, hva eksakt du får som feilmelding, får du opp varsel om at oppdateringen er tilgjengelig eller bare noe du selv mener skal være der?

 

Fra ten Nee så gjetter jeg du har Samsung, har du koblet telefonen til pc og forsøkt å oppdatere den veien? Relevante detaljer menneske!

Lenke til kommentar

 

hei.

 

jeg Får ikke lastet ned oreo og ja jeg har ikke TEN men NEE.

har prøvd det meste og lurer på om det kan hjelpe og fabrikktilbake stille den har det noe og si?

 

hver gang jeg restarter tlfen får jeg "Ny Tjenesteleverandør"

 

og meldingen jeg får etter det er "For å bruke den nye tjenesteleverandørens

apper og innstilinger må du utføre en full nullstiling av telefonen.

Alle brukerdataene blir slettet, og det kan hende at enkelte tjenester ikke lenger er tilgjenglige."

 

har dette noe med det at jeg ikke får oppdatert til Oreo?

har prøvd nå siden 22.02

Begynn med å fortelle hvilken telefon det er snakk om, hva eksakt du får som feilmelding, får du opp varsel om at oppdateringen er tilgjengelig eller bare noe du selv mener skal være der?

 

Fra ten Nee så gjetter jeg du har Samsung, har du koblet telefonen til pc og forsøkt å oppdatere den veien? Relevante detaljer menneske!

 

 

Har en Samsung Galaxy s8. vet at en kompis av meg har lastet den ned på sin s8. når jeg prøver og oppdatere så får jeg "De nyeste oppdareingene har allerede blitt installer.

 

Gjeldende versjon: G950FXXU1AQK7/G950FOXM1AQK7/G950FXXU1AQK7"

Endret av neLLo1337
Lenke til kommentar

 

 

Short

shorter

Shortest

OTA oppdatering (det du prøver på) kommer i bolker, selvom vennen din har fått den betyr ikke automatisk at den er tilgjengelig for deg i samme øyeblikk. Forsøk å koble telefonen til pc med kies og sjekk der, det vanligvis ligger klart der. Eller vent, den kommer etterhvert

Endret av technicality
Lenke til kommentar

 

 

 

Short

shorter
Shortest

OTA oppdatering (det du prøver på) kommer i bolker, selvom vennen din har fått den betyr ikke automatisk at den er tilgjengelig for deg i samme øyeblikk. Forsøk å koble telefonen til pc med kies og sjekk der, det vanligvis ligger klart der. Eller vent, den kommer etterhvert

 

trur jeg venter for den der Kies greia funker ikke på s8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...