Gå til innhold

Melde opp Siemens Gigaset C380 hånd app. til Gigaset C430?


Anbefalte innlegg

(Jeg kunne ikke finne annet passende diskusjons kategori enn denne, moderator flytter tråden, evt).

 

Jeg har en Siemens Gigaset C430 base (DUO) og er koplet til tlf. linje, samt 1  hånd app for denne modellen.

 

Jeg fant en Siemens Gigaset C380  base og har prøvd ut med å få koblet denne opp til Gigaset C430 base stasjonen (den tlf som har telefon linje koplet til).Gigaset C380 modellen har jeg ikke koplet telefonlinje til, etter som dette apparat skal bare bli et oppkoplet hånd app til C430.

 

Jeg leser i manualene for begge modellene og hvordan oppkoplingen skal foregå, men blir ikke særlig klokere av å følge instruksene i manualene. Gigaset C430 finner ikke C380 modellen. For sistnevnte har jeg trykt på Reg oppmld., taster PIN koden, opp mld blinker i displayet, men det skjer ikke noe mer.

 

På Gigaset C430 har jeg funnet en knapp på base stasjonen, som heter PAGING. Iflg. manualen til C430 skal ett kort trykk finne hånd app, langt trykk for base stasjoner (slik som C380 mod. jeg har er). Kort trykk så ringes det i det alle  C430 modellene, ved langt trykk  skjer det ingenting-

 

Noen andre med erfaringer fra tilsvarende Gigaset og oppmeldinger til basen, ville jeg satt stor pris på i å få høre dine tips/erfaringer

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...