Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde dette vært ok for dere menn?


Anbefalte innlegg

Om jeg hadde sagt til min partner at jeg ikke bryr meg om at hun treffer venner av motsatte skjønn men satte pris på at hun var ærlig om det. Deretter oppdaget eller hørt at hun satt på cafe med en kar og holdt det skult vill jeg nok kunne tro at hun hadde  eller muligens vurderte noe utroskap. 

Du sier han er litt sjalu av seg, det er mulig. Men man merker ofte om noen man står nær lyver, dette blir jo dette som å helle bensin på et lite bål.



Anonymous poster hash: cb488...f5e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han blir ENDA mere sjalu hvis du lyver hele tiden og han finner det ut. Sjalu folk har en tendens til å "stalke" partneren sin mere enn normalt fordi de klarer ikke å stole på noen, og da sjekker de alle historier opp og ned. Og da blir det automatisk utroskap i hans hode. Så du bør nok bare si det som det er, så fort som mulig. Et forhold skal uansett ikke baseres på frykt for den ene siden, så da bør du avslutte forholdet så fort som mulig.

 

Han kan fint sette seg ned og gå gjennom facebook-chat og skypelogger mens du er ute av huset en dag siden han er den litt i overkant sjalu typen. Bare for å sjekke hva du driver med.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samboeren min har venner jeg aldri har møtt, som hun har møtt etter vi ble sammen. Jeg vet hvem de er ettersom hun har vist meg meldinger og Facebook profiler etc - også invitert meg med flere ganger - men jeg har aldri pratet med de selv. Er jeg noen ganger litt undrende på hva de driver med kl 21 på en lørdag når jeg sitter alene hjemme? Ja. Men jeg føler at det må være plass her til at man har venner utenfor den lille felles vennegjengen vi har - og ha friheten til å besøke dem. Så jeg synes ihvertfall det må være OK. 

 

Men hun fortalte meg om det. Hadde jeg plutselig oppdaget at de kveldene hun sa hun var hos X med kjønn B så var hun hos Å med kjønn A - da hadde jeg vært langt ifra OK med det. Hvis typen din er av den sjalu sorten i utgangspunktet - noe jeg er kun i en mindre grad - ville nok det vært mye verre for han enn noe annet.

 

Snakk iallefall med han, for det å ikke snakke med han kan være potensielt mye mer skadelig for dere som et par. Ta han med på noen besøk?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...