Gå til innhold

Ny gaming mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den tror jeg du blir fornøyd med, for min del er den akkurat i øvre sjiktet av hvor tung den burde være, men under 100gr er generelt bra for FPS imho. Jeg skal leite litt rundt på boden og se om jeg finner min FK2 (flytte-rot). Hvis jeg finner den så skal jeg sende deg en PM, så skal du få teste den også. Det er litt trykk på *hvis* her da :p

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd alt, bortsett fra Zowie EC-1/2B med 3360 å disse mer niche merkene (Cougar, Ninox, Dream machine feks).

Har zowie ZA11, FK1 (nyeste), AM, EC2-A, EC1 evo CL. Zowie har veldig bra former. Dessverre er scrollehjulet helt forferdelig. 

Knappene er rimelig dårlige (iforhold til andre, EC serien er best fra Zowie her). De nyeste har problemet med løse deler. 

Dvs, visst du rister på den eller swiper fort så vil du nok høre *klonking", også føle det.

Zowie fikser aldri problemene sine, de bare lanserer "nye" colorways eller hva du vil si. Gjør alt så billig så mulig! :D 

Jeg vil derfor ikke anbefale Zowie i det hele tatt... 

 

Rival 600 er et bra valg. Rival 310 er vel så bra. 

Vekt er ikke akkurat positivt. Du vil jo aime fra "A" til "B" så raskt så mulig. 

Rundt 90g er helt ok. 

 

Som nevnt tidligere er QCen på mus generelt dårlig. Det å få en som ikke har noen form for problemer eller løse deler er nesten en raritet! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...