Gå til innhold

Dacota platinum mus: får ikke oppdatert driver


Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Jeg bruker en Dacota platinum mus; en slik Plug & Play sak man bare setter i usb. I dag har den plutselig sluttet å virke, men virker når jeg prøver den på en annen data. Når jeg sjekker i Enhetsbehandling står det at den ikke finner driveren, og ikke får jeg oppdatert heller. Har prøvd å avinstallere, og når jeg setter den inn igjen sier dataen at enheten er konfigurert og klar til bruk. Men så finner den plutselig ikke noen driver, verken lokalt eller på nett. 

 

Noen som veit hvordan jeg løser dette? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! 

 

Jeg bruker en Dacota platinum mus; en slik Plug & Play sak man bare setter i usb. I dag har den plutselig sluttet å virke, men virker når jeg prøver den på en annen data. Når jeg sjekker i Enhetsbehandling står det at den ikke finner driveren, og ikke får jeg oppdatert heller. Har prøvd å avinstallere, og når jeg setter den inn igjen sier dataen at enheten er konfigurert og klar til bruk. Men så finner den plutselig ikke noen driver, verken lokalt eller på nett. 

 

Noen som veit hvordan jeg løser dette? 

Nå ser jeg at flere har hatt problemer etter den siste windows updaten. Hvordan fjerner jeg siste oppdatering?

 

 

EDIT: Sukk, ser ikke ut til at dataen har hatt noen oppdatering som kan fjernes for siste døgnet. 

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Nå ser det ut til at blåtann heller ikke fungerer; dvs. at både blåtann og mus har tatt kvelden. Jeg har testet usb-inngangen med en skriver, og det gikk bra. Men mus og nå mus via blåtann fungerer ikke. Dataen sier at jeg plutselig ikke har blåtann installert, noe som er tullball siden jeg blant annet sender musikk til en radio via blåtann. 

 

Er det noen som kan hjelpe? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...