Gå til innhold

SNIKTITT: Denne mobilen har fem ganger så stort batteri som Samsung Galaxy S9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da håper jeg den leveres med en rask hurtiglader, ellers vil det ta en evighet å lade den. Bra det snart kommer ny type batterer som de har utviklet i Norge. De har 3 ganger så lang levetid og kapasitet som dagens. De kommer til å tjene endel og bil og mobil industrien blir glad :-)

Endret av Junk Inbox
Lenke til kommentar

Neida, den er ikke så stor, med mindre man selv er veldig liten, da. Mange av oss er både store, voksne mennesker og kjøper ekstra batterideksler á la Mophie, Zero lemon m.v. allerede, og kunne godt tenkt oss bedre batteri og beskyttelse integrert i telefonen fra produsenten selv.

 

Grow up!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da håper jeg den leveres med en rask hurtiglader, ellers vil det ta en evighet å lade den. Bra det snart kommer ny type batterer som de har utviklet i Norge. De har 3 ganger så lang levetid og kapasitet som dagens. De kommer til å tjene endel og bil og mobil industrien blir glad :-)

Skal visstnok ta 90 minutter: https://www.gsmarena.com/energizer_power_max_p16k_pro_handson-news-29827.php

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532

Jeg kan jo lure på om dere gikk rundt i søvne?? Andre nettsteder har vist video av en fungerende Ulefone Power 5,13000 mAh batteri. Dette er jo et merke med norsk forhandler så trolig tilgjengelig før sommeren.

Jeg er på snart et år med Power 2 og fortsatt mye bedre batteritid en min Z3 fra Sony. Ofrer jo litt på spesifikasjonene, men ingen hjelp i å ha superduper kjempespec'et uten strøm......

Lenke til kommentar

 

Da håper jeg den leveres med en rask hurtiglader, ellers vil det ta en evighet å lade den. Bra det snart kommer ny type batterer som de har utviklet i Norge. De har 3 ganger så lang levetid og kapasitet som dagens. De kommer til å tjene endel og bil og mobil industrien blir glad :-)

Skal visstnok ta 90 minutter: https://www.gsmarena.com/energizer_power_max_p16k_pro_handson-news-29827.php

 

Det er ikke ille mtp at det er 16 Ah  :thumbup: Jeg har en powerbank på 20Ah og den tar en evighet å lade. Den neste skal ha USB-C og hurtiglading.

Endret av Junk Inbox
Lenke til kommentar

Denne telefonen har jo microusb i 2018. De må jo være helt teite, det kommer til å ta en evighet å lade opp denne telefonen.

Hvis du leste sitatet i lenken jeg la til ovenfor så oppgir produsenten 90 minutter. Utformingen på usbkabelen tilsier ingenting om hvilken protokoll den bruker aka overføringshastighet på data og strøm.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...