Gå til innhold

Bekreftet: Google Assistant kommer snart til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordsn blir det med carplay da? Offesiell støtte?

 

Det hadde vel vært svært overraskende om det stod noe om CarPlay i en bloggpost fra Google? Regner med Android Auto også får offisiell støtte så fort Assistant er på plass. Det er i alle fall lov å håpe.

Men ta såklart android auto :) har den instalert via apk fil. Men ingen tale støtte enda

Lenke til kommentar

 

 

Hvordsn blir det med carplay da? Offesiell støtte?

 

Det hadde vel vært svært overraskende om det stod noe om CarPlay i en bloggpost fra Google? Regner med Android Auto også får offisiell støtte så fort Assistant er på plass. Det er i alle fall lov å håpe.

Men ta såklart android auto :) har den instalert via apk fil. Men ingen tale støtte enda

Min android auto har norsk talestyring. Regner med at din også kan ha det

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordsn blir det med carplay da? Offesiell støtte?

 

Det hadde vel vært svært overraskende om det stod noe om CarPlay i en bloggpost fra Google? Regner med Android Auto også får offisiell støtte så fort Assistant er på plass. Det er i alle fall lov å håpe.

Men ta såklart android auto :) har den instalert via apk fil. Men ingen tale støtte enda

Min android auto har norsk talestyring. Regner med at din også kan ha det

Hvordan? Jeg får i maps snakka norsk. Men ikke svart på meldinger på norsk eller ringe noen ved stemme

Lenke til kommentar

lG, Sony og Xiaomi er vel ikke mobiloperatører?

 

Enten google bloggen eller ei lenke på reddit, men LG, Sony og Xiaomi delen gjaldt de derre Always Om chippene som plukker opp Ok/Hey Google når skjermen er av på Pixel serien skal åpnes opp, og dette var de første som skulle få det

Lenke til kommentar

Mistenker at det da også nærmer seg lansering for Android Auto også da ja. Da jeg antar ar både Google home/assistant og Android Auto vil basere seg på de samme tale gjenkjenning etc. AA er allerede ute, men det tar tid å bygge opp og kvalitetsikre språk gjenkjenning. Om ikke AA er lansert for Norge etterhvert så kommer man til å teste APK fil manuelt installert, men håper på offisiell støtte før det blir behov. 

Lenke til kommentar

Har allerede Google home max og standard hjemme. Fungerer helt supert. Ikke noe behov for radio (eller eget streameanlegg). Har erstattet alt av kjøkkenklokker også.

Ungdommene i huset elsker å kjøre trivia på den

Så ikke kjøp dab radio, importer selv eller vent til den kommer til Norge

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...