MrVilla Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Hei der. Jeg har outlook på jobben og er stort sett fornøyd med det. Men det finnes et problem og det er at vi har en begrensning på antall MB som vi kan bruke på serveren. Når jeg overstiger grensen på 150MB så får jeg en advarsel om at jeg ikke får sende mail før jeg har slettet noe. Dette er en utrolig irriterende funksjon og jeg skulle gjerne visst hvordan jeg kunne laget en ny mappe i outlook som peker til en mappe på datamaskinen istedenfor på serveren. Beklager dersom dette var vanskelig forklart. Takker
trn100 Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Om du kjører Exchange Server er det i allefall slik i Outlook 2000 at dersom tjenesten "Personlige mapper" er installert kan du lage "regler" for behandling av inngående post og få dem sortert pent og pyntelig. "Personlig mapper" filen kan ligge hvor som helst, f.eks. på et personlig område på serveren eller ev. på egen maskin...
baldviking Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Om du kjører Exchange Server er det i allefall slik i Outlook 2000 at dersom tjenesten "Personlige mapper" er installert kan du lage "regler" for behandling av inngående post og få dem sortert pent og pyntelig. "Personlig mapper" filen kan ligge hvor som helst, f.eks. på et personlig område på serveren eller ev. på egen maskin... Systemet er det samme i Outlook XP, uavhengig av om du er på MS Exchange eller ikke. Dett gjelder såfremt ikke systemadministrator har endret sikkerhetsinnstillingene i akkurat MrVillas tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå