Gå til innhold

Tips til trådløse ørepropper


1RY4LG71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også på jakt etter trådløse ørepropper. Bruker iPhone 8, med iTunes og Spotify.


Kriterier:
- God lyd. Kraftig bass er et must
- Batteritid 5 t ++
- Må sitte godt i ørene
- Må ikke ha en "krage", som tar plass
- Stabil BT-tilkobling som ikke hakker
- Lette å tilpasse med ekstra plugger og evt. "vinger" for å holde tett, for best lyd/bass
- Helst micro-USB-lading
- App med equalizer etc
- Må være tilgjengelig i norske butikker (f.eks Elkjøp, Power, etc, med åpent kjøp) 

Har følgende kandidater:
1. Jaybird X3 Wireless Sports Headphones
   (Meget tilpasningsvennlige. Proprietær ladedokk)

2. Powerbeats 3 Wireless
    (Har fått en del kritikk for dårlig holdbarhet, ellers virker de midt i blinken)

3. Jabra Sport Pulse Wireless
     (Flott lyd. Pulsmåler trekker batteri, og er ikke nødvendig for mitt behov. App har ikke equalizer? App mest for trening.)

4. Monster iSport Victory In-Ear
   God lyd. Grei batteritid. Ikke egen app?


Setter stor pris på forslag/anbefalinger av ovennevnte og andre. De jeg har nevnt er sportshodetelefoner, men trenger ikke nødvendigvis være det. Trenger ikke ha støykansellering. Ikke noe spesielt prisnivå, men fra kr 1000 og opp til 2500.


EDIT:

Har kjøpt Powerbeats 3 Wireless. Med åpent kjøp anser jeg det som en test uten å risikere noe.

Lette å sette opp mot iPhone, noe som er naturlig, siden de er laget for nettopp dette formål. 12 timers batteritid er ikke å forakte. Batteritiden kan vises på iPhone sammen med telefonens batteritid og Apple Watch. Kjempebra!

De til sammen 4 medfølgende ørepluggene tettet ikke godt nok, men jeg har noen gamle Nokia-plugger liggende, og de tettet bedre. Årsaken er at de er lengre enn de medfølgende. Synes lyden er god, og godt med bass. Dessverre gjør "sneglehuset" som ørepluggene sitter på, vondt på ene siden. Ellers sitter hodetelefonene godt, og er greie å betjene. 


Jeg kunne likevel tenke meg å prøve Jaybird X3 før jeg bestemmer meg. Kjøper inn dette, og leverer tilbake det jeg liker minst. Jeg tror det er større sjanse for at jeg får rette tettingen og ikke noe som gjør vondt, på disse hodetelefonene. Dessuten kan de brukes uten vinger, dersom man kun skal sitte i ro og lytte. Batteritiden er greie 7 timer, og selv om den har en proprietær ladedokk, skal jeg kunne leve med det. 

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Vil ihvertfall anbefale Plugphones for alle penga, ikke trådløs lading thought, men med 12timer batteritid er ikke det så alt for stort problem.

Selv har jeg brukt mine i et par måneder og er like fornøyd

 

Kjøpte du de på nett? Det ble vel endel toll og tillegg på toppen da?

 

Har du testet de mot andre sammenlignbare plugger sånn som Jaybird X3?

Lenke til kommentar

 

Vil ihvertfall anbefale Plugphones for alle penga, ikke trådløs lading thought, men med 12timer batteritid er ikke det så alt for stort problem.

Selv har jeg brukt mine i et par måneder og er like fornøyd

 

Kjøpte du de på nett? Det ble vel endel toll og tillegg på toppen da?

 

Har du testet de mot andre sammenlignbare plugger sånn som Jaybird X3?

 

Ikke noe fortolling eller slikt på den da jeg fikk den =)

Har ikke det, har gått mest i fokus på noen som tåler å bli håndtert og batteritid, hadde jaybird x2 og der falt batteritiden drastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...