Manx Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 (endret) Som emne beskriver, noen som i vilken mappe e-post adressene ligger og i hvilken mappe i xp de ligger. Håper det er noen som kan hjelpe? Edti: Eller filnavn på e-post adressene?, så kan jeg søke Endret 11. desember 2003 av MU26599
Osram Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Det må du forklare litt bedre. For det første: Er det Windows 2000 eller XP? Hvilket program bruker du til å lese og sende e-post?
Manx Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Skrevet 14. desember 2003 Det må du forklare litt bedre. For det første: Er det Windows 2000 eller XP? Hvilket program bruker du til å lese og sende e-post? Jeg skulle hjelpe en kollega på jobben med å bytte hd, på den gamle var os w2000 og jeg la inn xp som os. Og han glemte og ta vare på e-mail adressene sine, så han lurte på om jeg fant dem på den gamle disken hans, noe jeg alså ikke gjorde. Så det var bare meningen å flytte dem over. Men nå er disken byttet og formatert. Og det var ikke så veldig viktig, men jeg måtte prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå