mandela Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Hei, jeg trenger profesjonell hjelp tror jeg. Fattern har en bærbar pc ved navnet schneider hvor han har installert windows 98. Problemet er: jeg skulle formatere harddisken ved hjelp av oppstartsdisketten (format c:), den formaterte( viste prosenter), men ved reboot så var ingen ting slettet. Brukte fdisk og sletta primær partisjon, opprettet ny og formaterte, ingenting er fjernet. Jeg antar at jeg har funnet problemets rot: "Egenskaper for min datamaskin",velger "ytelse": der står det følgende: filsystem: noen stasjoner er i ms-dos kompatibilitet Virtuellt minne: ms-dos kompatibilitet Diskkoprimering: ikke innstallert I det hvite vinduet står det følgende: "sideveksling i kompatibilitetsmodus reduserer systemytelsen." "Stasjon A og C bruker et ms-dos kompatibelt filsystem" Hva skal jeg gjøre?? Vet ikke hva slags harddisk som er i maskinen..
Lurifaksen Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 du kan jo teste partition magic, og velge Secure erease eller noe sånt når du sletter partisjonen.
DrDoogie Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Ja... Hva er saa egentling problemet? Du sier jo at WinShit rapporterer at filsystemet er i "Ms-dos kompatibelt sum-ting". Er det ikke bare tut og kjoer da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå