Gå til innhold

Feil med innlasting av dll ved oppstart

Black&White

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en sånn toolbar som het common name inne på maskina. Kom vist inn igjennom noe som heter Xtractor plus.

Var innom her http://www.safersite.com/PestInfo/W/Web300...20and%20Removal å fant ut hvordan jeg skulle fjerne den, alt er borte nå, men jeg får en feilmelding ved oppstart om at det oppsto en feil med innlasting av w3knet.dll, ikke så rart, ettersom jeg har slettet den, men jeg lurer altså på hvordan jeg får fjernet den beskjeden som popper opp ved oppstart(?)

Feilmeldingen altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som noe spyware? Hvis det er rester av spywaren som vil ha denne dll-filen kan du bruke ad-aware eller noe lignende til å fjerne det.

Skrevet

Har kjørt full system scan, med ad-aware, ingen komponenter ble funnet. (Fordi jeg fjernet pesten manuelt)

Er ganske sikker på at jeg har fått fjernet alle "registry keys", "executables",

"Running Processes", "AutoRun Reference" OG " Directories"

Men feilmeldingen får jeg ikke fjernet.

Er det noe jeg har oversett i registry?

Eller er det kanskje ikke mulig og ordne problemet der?

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hmm! Var vel du som svarte på min forrige post ang at Stasjon A sjekker etter diskett ved oppstart, vel. Jeg prøvde å søke etter (A:) i registret, men fant ikke noe, så jeg går utfra at det ikke er snakk om en referanse til en fil på diskett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...