Gå til innhold

Ros til PSdata & mpx


Anbefalte innlegg

Bestilte en hel del varer for 48 timer siden (alle var riktignok på lager) fra både PSdata og mpx. Begge kolliene kom hjem på døren kl. 17.00 i ettermiddag. Synes det er helt rått at jeg allerede sitter med varene i hendene. Ros til både PS og mpx for RASK ekspedering!

 

Wollis23

 

Spesifikasjonene vil du ikke høre om en gang.

 

Stikkord er Voodoo 5.

Endret av Wollis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hihi:) Du har rett i at Posten skal ha sin velfortjente del av æren ;) Synes det er verdt å merke seg når noen gjør noe på den "riktige" måten. Altfor mange som kun er opptatt av å rise og aldri å rose.

 

Ok, takk til Posten også da :)

Endret av Wollis
Lenke til kommentar

All ros til Ps-data, har bestilt fra dem 4 ganger i år,samtlige er blitt ekspedert ut fra dem samme dag. :yes:

Mpx har jeg ikke testet ut enda, og komplett er som regel litt treg ja.

Bestilte fra dem tirsdagskveld og pakken har ligget på plukklisten siden onsdag.

Så den kommer da tidligst avgårde mandag :angry: siden det er blitt helg nå.

Dårlige greier, blir vel mere Ps på meg da vi vel alle liker kjapp service når vi først handler.

Lenke til kommentar
Bestilte en hel del varer for 48 timer siden (alle var riktignok på lager) fra både PSdata og mpx. Begge kolliene kom hjem på døren kl. 17.00 i ettermiddag. Synes det er helt rått at jeg allerede sitter med varene i hendene. Ros til både PS og mpx for RASK ekspedering!

 

Wollis23

 

Spesifikasjonene vil du ikke høre om en gang.

 

Stikkord er Voodoo 5.

He he, good... og di har god service vis noe er galt også :D

 

Jeg bestilte en 45GB ibm hdd hos dem for 2,5 år siden, den døde etter 1 år. Ja vel, sente den inn og fikk en 60 gb (ibm igjen ja)

 

nå 1,5 år etter at jeg fikk 60en døde den :( sendte den inn og fikk en 80 gig

 

IKKe imb denne gangen :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...