Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor kan man behandle arr og kuler fra kviser?


Coneunofax

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg ser at det finnes noen tråder ang. arr fra kviser, men jeg lurer eksplisitt på hvor jeg kan gå for å behandle slikt. Når jeg googler det finner jeg bare en klinikk som ikke har den beste hjemmesiden, så jeg håper på noen innspill eller erfaringer.

 

Bakgrunn

 

Jeg er i slutten av 20-årene, så jeg får ikke så mye kviser lenger. Men når jeg får det, blir de ofte litt betente og lager kuler. På ryggen og siden av halsen har jeg noen mørke merker og kuler fra kviser. De som er på halsen plager meg spesielt. Jeg kunne tenke meg å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

I dag var jeg hos fastlegen. Det tok litt tid, da jeg måtte bytte fastlege. Han fortalte blant annet at det finnes mange, nye behandlingsformer (ulike typer laserbehandling osv), men at han ikke var kjent med hvilke hudleger som tilbyr slik behandling. Han gav meg derfor en generell henvendelse og foreslo at jeg kunne kontakte ulike hudleger for å høre hva de tilbyr, men også å prøve å finne steder på nett der jeg kan få anbefalinger.

 

Etter å ha gått gjennom nettsider for ganske mange hudleger, virker det som Volvat er de eneste som tilbyr laserbehandlinger for flere typer arr. Jeg tenker jeg prøver å sette opp en konsultasjon der i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...