Gå til innhold

Ebay dropper Paypal som primær betalingstjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, spennende. Lurer på hvordan det blir med selgere som bare aksepterer Paypal.

 

Det er jo bare å lesa artikkelen det:

"Planene innebærer ikke at det ikke vil være mulig å betale med Paypal i Ebay også i framtiden, men tjenesten vil tilbys på lik linje med mange andre, framfor å framheves slik som i dag."

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmmm, spennende. Lurer på hvordan det blir med selgere som bare aksepterer Paypal.

Det er jo bare å lesa artikkelen det:

"Planene innebærer ikke at det ikke vil være mulig å betale med Paypal i Ebay også i framtiden, men tjenesten vil tilbys på lik linje med mange andre, framfor å framheves slik som i dag."

 

Jeg leste artikkelen og det er ikke et svar. Jeg lurer på om selgere som bare aksepterer Paypal vil droppe Paypal eller akseptere begge to (vanskelig å forstå skjønner jeg  :hrm: ). Det er det som er spennende, om Paypal risikerer å bli drastisk mindre/populære.

Lenke til kommentar

 

 

Hmmm, spennende. Lurer på hvordan det blir med selgere som bare aksepterer Paypal.

Det er jo bare å lesa artikkelen det:

"Planene innebærer ikke at det ikke vil være mulig å betale med Paypal i Ebay også i framtiden, men tjenesten vil tilbys på lik linje med mange andre, framfor å framheves slik som i dag."

 

Jeg leste artikkelen og det er ikke et svar. Jeg lurer på om selgere som bare aksepterer Paypal vil droppe Paypal eller akseptere begge to (vanskelig å forstå skjønner jeg  :hrm: ). Det er det som er spennende, om Paypal risikerer å bli drastisk mindre/populære.

Så spørsmålet er vel om Ebay tillater selgere å velge hvilke betalingsløsninger som Adyen støtter; deriblant

https://www.adyen.com/payment-methods/paypal

Endret av WhatEverIDo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...