Gå til innhold

Switch' nettjeneste lanseres i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2135415

Har to kommentarer til artikkelen. Fint om dere oppgir priser på tjenester/produkter i samme valuta, selv om omregning fra dollar/kroner ikke er det verste å ta i hodet.

 

"Med det har Nintendo allerede flyttet like mange Switch-konsoller som de solgte av forfølgeren Wii U i hele dens levetid."

Det å "flytte produkter" virker på meg som direkte oversatt fra engelsk "moving merchandise". Jeg er ikke norsklærer, men dette virker over middels slapp språkbruk

Lenke til kommentar

Synes dette er helt greit når prisen er så lav. Det er ikke gratis å ha dedikerte servere, man får tilgang til NES-spill inkludert samt rabatter på diverse andre ting. Derimot håper jeg de klarer å forbedre online-funksjonaliteten nå som folk skal betale for dette. Har helt ærlig aldri brukt appen deres når jeg har spilt online :p

Lenke til kommentar

Vurderte nesten dette som min første konsoll, men så gikk det plutselig opp for meg hvorfor jeg ikke gidder dette. Jeg vet det er smålig for 20 dollar, men så handler dette litt mer om å finne et økosystem jeg føler behandler meg som en kunde fremfor ei melkeku de kan hente penger av fordi derfor.

 

Premiumtjenester er helt ok, men online spilling, spesielt community multiplayer, skal være gratis.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...