Gå til innhold

Nye HTC Vive Pro kan trolig spore hendene dine uten ekstrautstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet pris på denne ved lansering?

 

Uten å kunne svare deg direkte, så vil den legges ut i flere utgaver, en full pakke og en oppgraderingspakke. Oppgraderingspakken er til folk som har nåværende Vive, eller ihvertfall har lystårnene og koblingsboksen fra før; dog dette var ikke ideelt vistnok, men fra det lille jeg har hørt, så er ikke de nye lystårnene bedre enn at de dekker mye lenger lengde enn 5 meter, som de første gjør. Det er vel ikke mange som har større enn 5x5 rom nå til slik spillbruk? :p

 

Jeg tror det vil være mellom 7-12k NOK, gjetter ca 9k for full pakke (dog kanskje ikke med de nye knokekontrollerene http://vrvision.ca/wp-content/uploads/2017/07/vive_controllers_palm_pototypes_2.jpg).Jeg har Vive, og i min mening, så er ikke spillene klare enda. Til etter sommeren, tror jeg dette blir bedre, ihvertfall håper det :) Det er galskap hvis det ikke er bedre til julen 2018!

 

Ikke at jeg har prøvd alle VR spillene, men veldig mange av dem er nesten tech demoer, enten at de er simplistiske, eller veldig korte. Det spillet jeg har prøvd til nå som har vært mest full spillverdig, er den gratis addon til Payday 2; fungerer faktisk veldig godt selv om den er Beta. Jeg har ikke prøvd Fallout 4 VR, siden jeg betaler ikke fulle $60 USD for ett spill jeg allerede har med alle DLC; spesielt også fordi de ikke har gjort en god jobb i det hele tatt. De sa at de hadde gjort en full jobb med å lage spillet helt på nytt, så var det bare ca 60 mb med nye datafiler i forhold til det gamle spillet! Spillet var uspillbart for antageligvis 90%, siden de hadde ikke engang giddet å gjøre brukertest før lansering. Folk har fundert at de ikke hadde problemer selv, siden oppløsningen i brillene ble bestemt utifra oppløsningen du har på skrivebordet, så de som ikke hadde 4k skjerm, hadde oppløsning som de flere klassifiserte som dårligere enn 640x480px! Jeg venter til prisen går ned og til kanskje mod support kommer. Bethesda suger på UI, det som redder dem, er at de har mod support (noe de holdt tilbake til etter all DLC var ute forresten, på fallout 4 vanilla...). Bethesda har blitt for grådige spør du meg. Vet ikke spesielt mye om Doom VR nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...