Gå til innhold

Slette Chrome fra Samsung j5 med aaaaltfor lite plass


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kanskje et dumt spørsmål for de som har peiling på sånt, men vil ike gjøre noe feil som i værstefall gjør noe negativt med mobilen.

Men vil det ha noe innvirkning på telefonen om jeg sletter Chrome appen?

 

Jeg bruker den ikke som nettleser på mobilen, jeg har ikke engang klarert for å bruke det..

Av en eller annen grunn så har jeg plutselig ikke noe plass igjen på mobilen, jeg har lagt over alt av bilder musikk og videoer pluss noen apper på SD kortet i telefonen, og har slettet resten

av appene jeg ikke hadde veldig bruk for så det er ingen av de tingene som tar opp plass på telefonen hvertfall.

 

Det er bare 16GB på telefonen, men det er så mye som 15,63GB som er brukt selvom jeg ikke har noe på telefonen..

Men når jeg slettet apper så så jeg at bare Chrome appen tar 5,67GB, å jeg lurer jo fælt på hva det er med den appen som tar så forbanna mye plass!

 

Men når jeg gikk inn på den for å slette den så  kommer dettte opp når jeg trykker på deaktiver;

 

"Hvis du deaktiverer en innebygd app, kan det oppstå problemer med andre apper.

Dataene dine vil også bli slettet"

 

Hvis jeg trykker på tving stopp så kommer dette;

 

"Hvis du tvinger en app til å stoppe, kan det føre til feil"

 

Så er det noen her som vet om det er noen risiko ved å deaktivere den, og med tanke på at jeg aldri har brukt chrome?

Eller om det er noe annet jeg kan gjøre for å frigjøre noe som helst plass?

 

Beklager at dette innlegget ble litt langt, men takker på forhånd for svar!

 

(Telefonen er en Samsung J5 10 2016 om det skulle ha noe å si)

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det vil ikke ha noe innvirkninger på google kontoen jeg har opprettet telefonen med?

Feks. apper, tidligereoppdateringer og andre ting som er på telefonen/google kontoen?

 

Hvis du ikke bruker den er det ingen problemer med å deaktivere/avinstallere den :) Merkelig at den tar opp så mye plass.

Har gjort det med veldig lite effekt..

 

Slett cache (midlertidige filer) fra chrome. Er det som bruke all plass.

Dette også uten noe mer hell...

 

Nå er det ikke lenger "bare" 5,67GB somer brukt, men det har gått opp til 6,04GB... Så er jo noe som ikke stemmer her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Android spiser kontinuerlig av lagringsplassen. Du må bare fortsette å slette filer. Jeg sletter hele det interne minnet + «bufrede data» hele tiden, uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...