Gå til innhold

Her er Dells nye XPS 13 – verdens minste 13-tommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd de sluttet med å gnu inn et brukbart dedikert skjermkort i xps 13...

Pøh.

Jeg for min del vil heller ha en XPS 15 *uten* NVidia-greier jeg ikke har behov for. Det hadde spart vekt, strøm og penger.

15+ tommer med 3:2 aspect ratio, "rammeløs" matt skjerm uten touch, og Intel grafikk hadde gjort susen. For meg.

Ikke har jeg øyer til å glede meg over 4-5k piksler i bredden heller...

• Liker 1
Skrevet

Pøh.

Jeg for min del vil heller ha en XPS 15 *uten* NVidia-greier jeg ikke har behov for. Det hadde spart vekt, strøm og penger.

15+ tommer med 3:2 aspect ratio, "rammeløs" matt skjerm uten touch, og Intel grafikk hadde gjort susen. For meg.

Kan enkelt løses ved å gjøre dedikert kort valgbart...

Skrevet

Har en 13 tommer med nesten-4K, og så lenge en kjører browser så er jo det lekkert, men skal man kjøre RDP eller legacy programvare som ikke skalerer så er det jo praktisk talt umulig. Bare å installere windows krever lupe. Så jeg hadde endt opp med full hd oppløsning som førstevalg.

Skrevet (endret)

Webkamera er nå sentrert, men ser fortsatt opp i nesen. Jeg skjønner ikke prioriteringen her, men ellers er den en fin pc. Edit: Mangler fullstørrelse USB-A porter, hvilket er litt slitsomt foreløpig.

Endret av rokkitan
Gjest Slettet+132
Skrevet

Pøh.

Kan enkelt løses ved å gjøre dedikert kort valgbart...

Nei, i en maskin med så lite chassis som dette vil en dGPU stjele plass og batteritid. Veldig bra at det ikke er et valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...