Gå til innhold

Trenger hjelp med GF3 TI-200 voltmod!!


Anbefalte innlegg

Jeg har et Asus V8200 TI-200 deluxe, og har lest litt om voltmodding av slike kort. Fant denne linken http://www.xbitlabs.com/video/titanium-overclocking/ som var veldig beskrivende i seg selv...

 

Hvis dere ser på artikkelen så står det at TI-200 kortet ikke har spenningsregultaoren som står øverst i høyre hjørne, men... den er faktisk der på mitt kort..!! Jeg har også problemer med å klokke kortet like mye (umodda) som en kompis med helt identisk kort uten den derre spenningsregulatoren... (klarer kanskje 460 mhz på ram mens han klarer rundt 500)

 

Et par spørsmål:

1. Er det noen som har prøvd å modde et slikt kort som jeg har? og i såfall har dere noen tips??

 

2. Burde jeg prøve samme fremgangsmåte som på TI-500?

 

skal finne meg et brukbart instrument for å måle om motstandene er de samme på kortene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff deg litt ekstra kjøling...

Jeg har et Slik GF3 ti200 Asus kort, og uten min ekstra kabinettkjøling fikk jeg kjørt den på:

233/485...

Men etter at jeg festet en vifte oppå kortet(motsatt side av kjøleribben) fra chlas olson, fikk jeg klokket den til 237/520 :smile: Har nå oxo plassert 4 vifter til rundt om i kabinettet og load temp er vel en 51 grader ca.... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-03 22:16, Stratos skrev:

Hehe, Gainward Kicks ASS!


Kjører mitt rett ut av esken på 241/530!
:grin:


Legg merke til at jeg ikke har kabinett til pc'en min... og med romtemp på 26-27 grader helt uten luftsirkulasjon rundt skjermkortet..bare den bittebittelille vifta..

tipper at jeg ville fått MYE bedre resultat hvis jeg hadde hatt kabinett.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...