Gå til innhold

Headset <--- ! med mic


Anbefalte innlegg

Headsetet mitt tok kvelden for 10 min siden saa naa trenger jeg et nytt .

 

Men jeg er en online gamer og spiller i klan saa det bear ha :

 

1. Mic

 

2. Dekke hele oeret

 

3. Volum kontroll

 

4. IKKE plastikk boeyle over hodet....plastboeyler som graver seg ned i hodebunnen er noe J*(*a D*TT etter min mening , vondt er det ogsaa .

 

Vet at det er mange andre poster her om emnet , men de er helst headphone fokusert ser det ut til , iallefall i anbefalinger .

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Akg K141 er de mest brukte headphonseene som blir brukt i 90% av alle pro studios verden over) (undertegnede benytter selv disse og er svært fornøyd)

Billigutgaven altså ;)

 

Selv bruker jeg K 240 Monitor til musikklytting - knall lyd men det er en liten ulempe i at de er såpass tette at det blir litt varmt/klamt på ørene etter et par timer.

 

Uansett anbefales AKG varmt.

Lenke til kommentar

Til dere som trenger headset, PLANTRONICS PC HODESETT AUDIO 90 kjøpes på telehuset til 500 kr. Jeg ble veldig godt fornøyd med dette. Overrraskende god lyd på mic og høyttalere.

 

Skal man ha noe som er enda bedre, sennheiser pc140. Disse har jeg ikke selv testet, men de koster da også 1300 kr tror jeg.

Lenke til kommentar
Styr unna Logitech ihvertfall, jeg har deres "internett chat headset". Lydkvaliteten er fullstendig håpløs!! :no:

Du har ikke tilfeldigvis utgaven med usb-tilkobling? Har den selv. Etter å ha brukt den i 3 minutter, plantet jeg den i skuffen for godt. Aldri mer logitech! :yes:

Eg har logitech usb headsettet.

Må sei eg er veldig fornøyd med det, så fornøyd at eg kjøpte 1 til.

Bruker det mest til ventrilo da, spel lyden går til surroundforsterkern og talen til headsettet.

 

Er da ikkje så dårlig lydkvalitet synes eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...