Harald Brombach (digi.no) Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 Gjennomførte samordnet aksjon i forrige uke.Microsoft og Facebook samarbeidet om å forstyrre nordkoreansk hackergruppe
tommyb Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 Hva er det de har til venstre for musematta, der man forventer å se et tastatur? Er det enda en musematte? Eller bare en liten motivasjonspingu?
Sandormen Skrevet 21. desember 2017 Skrevet 21. desember 2017 Hva er det de har til venstre for musematta, der man forventer å se et tastatur? Er det enda en musematte? Eller bare en liten motivasjonspingu? Hvem? Microsoft? Eller Lazarus? Facebook? Trump-administrasjonen?
tommyb Skrevet 21. desember 2017 Skrevet 21. desember 2017 (endret) Hvem? Microsoft? Eller Lazarus? Facebook? Trump-administrasjonen? Jeg vet ikke hvordan du skulle kunne se hva Microsoft eller Facebook har til venstre for musematta, så jeg antok det var forståelig at jeg snakket om bildet i artikkelen. Det ligger en Tux på hvert bord, noe malplassert. Endret 21. desember 2017 av tommyb
Sandormen Skrevet 21. desember 2017 Skrevet 21. desember 2017 Hvem? Microsoft? Eller Lazarus? Facebook? Trump-administrasjonen? Jeg vet ikke hvordan du skulle kunne se hva Microsoft eller Facebook har til venstre for musematta, så jeg antok det var forståelig at jeg snakket om bildet i artikkelen. Det ligger en Tux på hvert bord, noe malplassert. Ah. Kikka faktisk aldri på bildet, men ser det nå. Joda interessant klistremerke de har plassert der. Strangely umilitært for NK å være, må en si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå