Gå til innhold

[Løst] Hvordan får jeg min egen SMS-tone parkert i Samsung Galaxy J5 (2017)?


Evas

Anbefalte innlegg

Har i en hel evighet hatt samme SMS-tone (som jeg forøvrig har funnet her på diskusjon.no), en jeg har brukt på mange telefoner gjennom årene, men nå ser det ut som vi må skilles.  :hm: Det er tydeligvis komplett umulig å få denne strofe inn på min helt nye Samsung G. J5 (2017) (hadde den på den gamle Samsung G. J5), Noen her der kan knekke denne nøtten?  :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal gå fint om du legger lydfilen i rett filbane, google kan nok fortelle deg hvor det er. Da bør den komme opp som et valg når du i sms-appens innstillinger.

Har koblet mobilen til PC-en, men finner ikke mappen med SMS-toner. Kun en tom mappe ved navn; 'ringetoner'. Fra mobilen får jeg lagt min fil inn på 'ringetone', men ikke inn på 'meldingstone/sms-tone'.  :confused:

Lenke til kommentar

 

Det skal gå fint om du legger lydfilen i rett filbane, google kan nok fortelle deg hvor det er. Da bør den komme opp som et valg når du i sms-appens innstillinger.

Har koblet mobilen til PC-en, men finner ikke mappen med SMS-toner. Kun en tom mappe ved navn; 'ringetoner'. Fra mobilen får jeg lagt min fil inn på 'ringetone', men ikke inn på 'meldingstone/sms-tone'.  :confused:

 

NÅ var den plutselig på plass, uten at jeg vet hvordan. Kanskje det var ved å legge den inn i føromtalte mappe! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...