Gå til innhold

iPhone X-skjermen «fryser» når det blir kaldt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet

Jeg fryser også når det er kaldt. Jeg er uansett en sterk 10er.

• Liker 4
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet

Min S7 sleit med varmen da jeg var i Japan i sommer. Fikk opp en melding på skjermen, at nå måtte jeg kjøle den ned. Noen tåler ikke varme, mens andre ikke tåler kulde.

Skrevet

Men prøv å diskuter med en iphone bruker om forskjellene mot andre telefoner. Det er som å snakke med en religiøs person. Hører ikke på fornuft og lever i fornektelse :)

• Liker 8
Skrevet

Men prøv å diskuter med en iphone bruker om forskjellene mot andre telefoner. Det er som å snakke med en religiøs person. Hører ikke på fornuft og lever i fornektelse :)

Og dette mener du virkelig om alle som eier en iPhone? Jaja, "på seg selv kjenner man andre", som det så fint heter.

Skrevet

Og dette mener du virkelig om alle som eier en iPhone? Jaja, "på seg selv kjenner man andre", som det så fint heter.

Nei ikke alle, men forbausende mange.

• Liker 3
Skrevet

Gjør det samme mot en som sverger til Samsung. Samme ulla. 

• Liker 1
Skrevet

Men prøv å diskuter med en iphone bruker om forskjellene mot andre telefoner.

Diskutere med en iPhone? Hvorfor?

Les en gang til :)

Du skriver, hvis man bruker norsk, at man skal prøve å diskutere "bruker om forskjellene mot andre telefoner" med en iPhone.

• Liker 1
Skrevet

Må være trist å ha det sånn, men det finnes hjelp.

• Opprett ny...