Gå til innhold

HJELP! Skal starte på treningsstudio.


Anbefalte innlegg

Skal man drive med styrketrening eller kondisjonstrening? Jeg går turer på ca. 1 time tre ganger i uka. Høyt tempo. Er det nok? 

Utrolig vanskelig å gå ned i vekt. Frykten med treningssenter er dusjingen etterpå. Det kan bli kleint. Alle er ikke slanke. 

 

Du bør fokusere på aktivitetstrening. Mine favoritter er ellipsemaskin og romaskin... Romaskin er litt bra for musklene også, rygg og biceps?

 

Jeg legger inn 2 g 15 minutter med ellipse, og en 15 minutter roing.. Jeg synes dette forbrenner ganske bra, i tillegg trener jeg styrke også men ikke så mye da jeg er fornøyd med muskelmassen. Men jeg trener alle muskelgruppene ikke alltid jeg rekker alt på en uke, men da bare fortsetter jeg der jeg slapp neste uke.

 

Trener vanligvis 3-4 ganger i uken og er heldig som har basseng så jeg svømmer 8 runder bryst og to runder trål i tilegg...

 

Nå er det fælt for jeg har vært syk og ungen har vært syk to ganger, omgangsyke og hostevirus, til han kaster opp...

 

Men thats life, og så er det snart jul da... Håper jeg får startet opp igjen snart.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...