Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koldbrann på kjønnsorganet. Vet egentlig ikke hva som er mest smertefullt av de to alternativene men noe måtte jeg velge.

Spise en levende selunge eller hoppe fra et tjue meter høyt tak?

Skrevet

Hoppe i urinfylt basseng. Det er ekkelt men det går an å løpe rett i dusjen etterpå og vaske seg grundig.

Drikke tiss eller spise bæsj?

• Liker 1
Skrevet

Da må det nok bli mine egne tenner til lunsj. Jeg kjenner i det minste min egen hygiene.

Rengjøringstid!

Hva gjør du først og hvorfor?

a) Vasker badet?

b) Vasker kjøkkenet?

c) Vasker stua?

Skrevet

Dæven den var vanskelig. Begge deler hørtes veldig ubehagelig ut. Jeg går for brennesler i trusa samtidig som jeg får begynne å gå kommando oftere.

Dele en enkeltseng med Trine Skei Grande og Erna Solberg en natt, eller løpe naken rett inn i en tornebusk?

Skrevet

He he dele enkeltsenga... Hadde bare blitt skvist ut og ned på gulvet alikavell

Spise lunsj med Jens stoltenberg, jonas gahr støre eller carl i hagen?

Skrevet

Jens Stoltenberg. Er ikke enig i hans politiske tankegang men han gjorde likevel en god jobb som statsminister (spesielt under 22 juli-perioden) Han virker som en hyggelig og reflektert kar.

Kun prate engelsk i en uke eller ikke prate noe som helst på tre måneder?

Skrevet

Går for å aldri kunne spise favoritt måltid jeg...

Du må velge en norsk dialekt du må bytte til og et utenlands språk du ikke kan fra før....

Hvilken dialekt og hvilke språk velger du og hvorfor?

Skrevet

Skrive ut masse DarkSeedsbilder. Han har jo noen fine tegninger vet jeg så det hadde sikkert vært interessant å se :)

Forstue ankelen eller falle med ansiktet først i en maurtue?

• Liker 2
Skrevet

Tilbringe et år i skogen. Da kan jeg i det minste se på fugler og ta flotte naturbilder. Det er også noe jeg liker og gjør, men det skjer desverre veldig skjeldent.

Drive et enormt slott med elendig økonomi eller være ekstremt avhengig av å gi bort penger for ofte, sånn at du glemmer din egen økonomi?

Skrevet

Gå tom for ideer. Status quo.

Bli dømt for å ha voldtatt 10 russegutter, og bli hengt ut i media med fullt navn, eller få systemisk sklerose?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...