Gå til innhold

Halvgjort.. Tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først av alt: veldig pent utgangspunkt! Pent, rene farger og oversiktlig! :thumbup:

 

 

Du kunne ikke hatt noe veldig matt farga reperajonsverktøy for båter? Sånn som bare stikker ned? Motordeler? Eller bryter det for mye med designet ellers?

 

Du kunne ikke prøvd å lage en fotomontasje? Litt høyklassebåter surfende over vannet en klar sommerdag?

 

 

Det var oppe til høyre du mente? Til høyre for logoen?

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Tja, det er jo forsåvidt et godt utgangspunkt.

Synes logoen var _ekstremt_ sløv i fargene. Altså ikke fargevalget, men den var bare matt og sløv.

Scan eller noe I assume?

Skal du mekke den i popup eller noe? Kommer til å se rar ut i høye oppløsninger om ikke, fordi den bare vil dekke 30% av skjermen...

Lenke til kommentar

Utgangspunktet virker bra. Men logoen, du har ikke mulighet å lage den på nytt? Eller få tak i pdf/psd fil av originalen. For vil ikke se så bra ut med en scannet logo. Måkene virket bra, så de kan vel tas vare på. Ellers syntes jeg at logoen kom så brutalt inn i den fine blå "duo" bua.

 

Forslag nr 2 så kom den båten litt brått inn også, overgangen, selv om den er litt gradient fra hvit til båten, så ble det litt brått. Og er ikke så sikker på du trenger å ha noe der i heletatt, for den båten nederst i menyen var bra nok den.

 

Regner med at det skal komme tekst/innhold i det tomme hvite området til høyre for menyen?

 

Linkene i menyen virket litt kjedelig ja.

 

Og er ikke helt sikker på om den blå gradient linja under logo burde være gradient. Siden virket ren og gradient'en der kræsja litt. :)

 

Håper du likte kritikken min :thumbs:

Lenke til kommentar

Flott utgangspunkt! Likte ikke den båten på nr jeg heller. Ble litt rart. Synes kanskje det er litt vanskelig å bedømme siden uten noe innhold. Først med innhold ser vi hvor headeren eventuelt blir. Mye luft under teksten nede. Er det bare bildet som er for høyt, eller skal du ha det sånn? Ellers synes jeg teksten der markerte seg litt mye til webside å være. Som plakat er det dog greit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...