Gå til innhold

Dårlig ide å kjøpe et "basic" GTX 1080 ti?


tkorsvold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tenkte jeg skulle benytte meg av kredittkort-kampanjen til DnB og investere i et 1080 ti-kort. men de eneste kortene Power har på lager i bergen er asus 1080 ti turbo. virker som om kjøleren på det er ganske dårlig og bråkete.

 

Skulle helst hatt et STRIX-kort, men det finnes visst bare på Østlandet.

 

Noen som har erfaring med noen av disse litt kjipere variantene? Er det verdt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må du kjøpe fra lager i Bergen? De har jo Strix kort på nettlager. Eller gjelder ikke DnB tilbudet der? Uansett anbefaler jeg deg ikke å kjøpe Asus turbo kortet. Eneste må være hvis du skal ha en vannblokk på det.

 

Min 7900x ble bestillt i butikk, men det var ingen på lager. Cpuen kom etterhvert :)

 

Altså man kan kjøpe selv om det ikkje er på lager i butikk.

Lenke til kommentar

Hvorfor må du kjøpe fra lager i Bergen? De har jo Strix kort på nettlager. Eller gjelder ikke DnB tilbudet der? Uansett anbefaler jeg deg ikke å kjøpe Asus turbo kortet. Eneste må være hvis du skal ha en vannblokk på det.

Nei, 1080ti Strix-kortene har aldri vært på nettlager, jeg sjekket jevnlig denne uka.

 

Jaja. Det ble ikke denne gangen. Får vente.

 

Ellers er butikktipset bra. Det oppdaget jeg selv også, i går kveld etter at alle butikker var stengt. Var til og med innom en butikk for å spørre, uten at de nevnte noe som helst. Der gikk de glipp av potensielt opp til 20-30.000kr i salg, skulle ha flere ting også.

 

Jaja. Ved neste korsvei er vel plutselig Volta så nær at jeg skal vente på det...

Lenke til kommentar

Du kunne ha kjøpt det Asus 1080 ti kortet og satt på en slik: https://www.komplett.no/product/949070/datautstyr/pc-komponenter/vifterkjoelingvannkjoeling/tilbehoer/nzxt-kraken-g12-gpu-kit-sort?offerId=KOMPLETT-310-949070# og feks corsair h55.

 

Handla selv en oled tv og en 8TB disk med dnb mastercard direkte på power.no uten å måtte gå i butikken :) Greit å kunne handle i fra stua. Heller ta trimmen på treningsstudioet  :)

 

Hvorfor må du kjøpe fra lager i Bergen? De har jo Strix kort på nettlager. Eller gjelder ikke DnB tilbudet der? Uansett anbefaler jeg deg ikke å kjøpe Asus turbo kortet. Eneste må være hvis du skal ha en vannblokk på det.

Nei, 1080ti Strix-kortene har aldri vært på nettlager, jeg sjekket jevnlig denne uka.

 

Jaja. Det ble ikke denne gangen. Får vente.

 

Ellers er butikktipset bra. Det oppdaget jeg selv også, i går kveld etter at alle butikker var stengt. Var til og med innom en butikk for å spørre, uten at de nevnte noe som helst. Der gikk de glipp av potensielt opp til 20-30.000kr i salg, skulle ha flere ting også.

 

Jaja. Ved neste korsvei er vel plutselig Volta så nær at jeg skal vente på det...

 

Endret av magnusavr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...