Gå til innhold

Feriemålet

PlatinumFlyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommer: Faktisk så er, tro det eller ei, stedet jeg bor nå drømmeplassen i sommerferien :) Sommer, skjærgård, sjekte.. Life!

Om vintern trekker jeg mot snowboardanlegg rundt om, chiller, konkurrerer, vinner litt penger nå og da(******* nyttig når man trenger bensin til å dra campingvogna..).. Snowboardbum elns?

Skrevet

Om sommeren: Hytta, vi har en perfekt hytte, rett ved vannet (fersvann) deg er kjempedigg eg slappe av der på varme somerdager.

Vinteren: Rauland, bra bakkr og pappa lager en raklameavis for hotellet så vi bor der gratis i vinterferien :cool:

Skrevet

Thailand var rått så der kunne eg tenkte meg å dra tilbake til.

Miami var rått så der kunne eg også tenke meg tilbake til.

Eller så kunne eg tenke meg å dra til great barrier reefs i australia og daffe i en av øyene der med fiske stang og null støy og turister. Kunne også tenke meg til japan og være turist der eller new york.

Skrevet

Jeg var på Madeira med slekta i fjor, det var et helt rått sted. Skal definitivt tilbake dit om jeg får råd.

Krakow, Polen er en god nummer to - det må være en av Europas fineste byer. Polen er et sterkt undervurdert land.

Om vinteren går jeg i dvale.

Skrevet
USA har alt. Ikke noe vits å dra andre steder vel?!

Ånei! nå prøver du å provosere igjen. Er det rart ingen liker deg.

USA er kult men har ikke alt. Det er ikke det samme å være i florida som å være i phuket eller phi phi island.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...