Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilverksted Bærumsområdet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte et Mekonomen-verksted oppe på Rud til service for et par år sida. De virka som de visste hva de dreiv med der, holdt seg også til oppgitt pris. Bil og MC verksted, husker ikke hva det het, men det var Mekonomen.

 

Så helt til andre siden av Bærum har du Alex Auto (tror jeg det heter), dette er et Bosch versted, som er de eneste tyske ADAC anbefaler, og nesten en hedersbetegning såvidt jeg har forstått.Ligger i Vollsveien tror jeg, ihvertfall like over Bærumsveien og Jarhuset i bakken der opp mot Øvrevoll.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Auto-rep på Rud (Bilxtra) de siste årene. Lite 2-3 - manns verksted men gubben der er flink og jeg har fått god service og alt på stell.

 

Før det brukte jeg Alex Auto (i Vollsveien, ja), med litt varierende hell. De er billige og kjappe når det er noe de har greie på, men det er litt språk-problemer og litt vanskeligheter når de kommer over ting de ikke helt har greie på. Sist skulle de fikse parkeringssensorer som ga feilmelding, de byttet mesteparten baki der men jeg har fremdeles én sensor som ikke fungerer skikkelig og jeg fant ut etterpå at fangeren ikke sitter 100% som den skal heller.

Lenke til kommentar

Jeg har sett at de kan være av typen som misforstår litt, ja. Men jeg trodde ikke det var så ille siden de klarte å bli et Bosch-verksted.

 

Sånn har det dessverre blitt nesten overalt nå... Jeg trengte noe fra delelageret til Møller på Lilleaker for et års tid sia, da presterte han bak disken der og si at "Audi gidder ikke å lage deler til biler som e eldre enn 10 år". Som jo er bare tull, det er jo beste reklamen som fins at bilene ikke vrakes etter at garantien går ut omtrent. Han så ut som han også kunne ha litt språkproblemer...

 

Men man trenger ikke å kunne perfekt norsk for å bli en god eller ærlig mekaniker, selv om det jo reduserer muligheten for misforståelser betraktelig...

 

Og Vianor er jo bare en dekksjappe? Mao; gjør bare dekkrelaterte ting hos Vianor!

 

En mekaniker man VIRKELIG må holde seg unna er Ringen i Waldemar Thranes gate, Oslo!! Hold deg unna dem for enhver pris!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...