Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken ISP skal vi hate denne uken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var så dum at jeg valgte Kvalito. Orket ikke å vente på NGT.... Kan tro jeg angrer nå... Men, man lærer så lenge man lever.

 

Bytter til NGT så fort jeg får sjansen.

Må innrømme at jeg aner veldig lite om Kvalito og hva kvalitet de har på produktene sine.. men de gjør sikkert sitt beste for å selge tilfredstillende linjer til kundene sine.

 

Og jeg må jo påpeke igjen at jeg vet hvor irriterende det er å gå uten nett i lengden... men jeg har alltid i bakhodet at det er så mange elimenter i bilde at det nytter ikke å skjelle ut "budbringeren" når man snakker med support hos ISP'en sin!

 

Ellers synes jeg NGT og backup linjen (Tiscali 704/128) er noe jeg er knakende fornøyd med.

Synes det passet seg nå å være en som "skriker" litt høyt og til forandring faktisk er fornøyd med tjenesten fra ISP(-ene) jeg har! :D

Endret av fomlepung
Lenke til kommentar

Angående økonomi og internett tilgang, så er jeg mildt sagt så heldig å bare betale totalt 199,- i mnd'n for en 8Mbps/864kbps og 704/128kbps linje.

 

Skjønner som sagt at folk blir irritert når ting bare er kluss med internett oppkoblingen man har... men å "flame" og gi ut navnet til de man har snakket med på support osv... det synes jeg bare blir dumt.

Konstruktiv kritikk er noe alle og enhver kan ha godt av fra tid til annen... så lenge det er på et sakelig og ordentlig nivå.

Endret av fomlepung
Lenke til kommentar
Angående økonomi og internett tilgang, så er jeg mildt sagt så heldig å bare betale totalt 199,- i mnd'n for en 8Mbps/864kbps og 704/128kbps linje.

 

Skjønner som sagt at folk blir irritert når ting bare er kluss med internett oppkoblingen man har... men å "flame" og gi ut navnet til de man har snakket med på support osv... det synes jeg bare blir dumt.

Konstruktiv kritikk er noe alle og enhver kan ha godt av fra tid til annen... så lenge det er på et sakelig og ordentlig nivå.

hehe..noen som har det med prisene ja.

Fornøyd med Delta3000 linja mi jeg!

TP kabelen gløder nesten her nå :)

Men,men fomle...du må få åpnet et par porter i routeren enda,så blir det bra og lane borte hos dere :thumbs:

Lenke til kommentar
Syting og klaging er jo folkesport nummer en. Viser bare at vi har det alt for godt her i landet.

Alle kommentarer av den typen der finner jeg helt latterlige ass! Det er en menneskerett å klage! Hvis man ikke sier ifra når noe er feil, så er sjansen stor for at feilen ikke vil bli rettet! Mange av de store revolusjonene i verden har jo vært basert på nettopp dette!

 

Det er klart det finnes klager av den konstruktive og den mindre konstruktive sorten, men folk må da allikevel har rett til å klage? Selv om vi har det bra "her i landet" betyr jo ikke at det ikke er rom for forbedring! Ønske om forbedring og endring er jo en av de tingene som driver samfunnet, og skaper kontinuitet i det vi holder på med...

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Det er jo ikke alltid ISPèn sin feil at du ikke får skikkelig nett.. Hver sentral har en total båndbredde og man selger somregel litt ekstra på det fordi det er sjelden at alle er på på en gang..

 

Er jo noen ganger tilkoblingen faller ut og dette er jo at nettet er overbelastet.. Er jo slik med Modem og ISDN også.. At tilkoblingen faller ut.. Noen ganger går det en 10parkabel inn til en bygd og når noen prøver og koble seg opp med ISDN så faller hele nettet sammen.. Det er ikke ISPèn sin feil ,men kablingen som går inn til den bygda..

 

Fiktive tall ,men ISPèn får alt for mye kjeft for ting som han ikke kan kontrollere.

Lenke til kommentar

Man skal ALLTID hate NGT. For en gjeng med suppehuer. Får aldri fingeren ut. Ventet i over tre mnd for å få forbindelse - orket ikke mer tull og utallige samtaler med kundeservice (det tar jo bare 20-40 minutter å vente hver gang), og fikk UPC på dagen!

Det nytter ikke å skylde på Telenor. Er NGT så avhengig av dem, stinker forretningsmoddelen deres så jævelig at de fortjener å gå konk - helst snart.

Lenke til kommentar

Well, når nett faller ut her så ser jeg på det som beskjed fra ISP til meg;

 

"DET ER SEINT! GÅ OG LEGG DEG NÅ!"

 

og dem har jo ganske så rett ofte....

Så da gjør jeg noe annet enn å syte eller klage på kundesupport for å miste Internett er par timer. Man burde overleve såpass, ellers synes jeg litt synd i deg. (ikke om det er til forretningsbruk og andre viktige ting, CS ol. er ikke under den kat, da er det ikke synd i deg)

Lenke til kommentar

Det du kaller "hatmeldinger" er greit så lenge det er godt begrunnet.

 

F.eks. kan du si;

 

1. Jeg hater telenor.

 

2. Jeg hater telenor, fordi de brukte 2 uker på å fikse telefonlinjene mine etter en storm, noe som gjorde at mitt firma tapte 25.000kr.

 

Rent eksempel, men dette lærte du vel på barneskolen også... Denne tråden er en av de dummeste på lenge (da alle vet det jeg oppsummerte over), så jeg må jo spørre; jobber du i NGT? Har ikke folk lov til å si sine meninger? Er det ikke lov å klage når du betaler 10.000 for internet pr år og ikke får forventet tjeneste/service? Eller betaler du kanskje ikke selv du, så du driter i slikt?

 

 

God jul :xmas:

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Vil nå overhode ikke si dette er den dummeste threaden jeg har sett her.

Om du har så kraftige meninger om enkelte ISP'er så værsegod. Jeg for min del synes det bare blir latterlig at folk tuter og piper for den minste ting og skjeller ISP'ene ut etter noter (usakelige sådan) pga bagateller.

Selvfølgelig er det tilfeller der hvor man har god grunn til å klage... men nå finnes det en gang slike folk som bare elsker å hate om jeg kan si det slik.

 

Det mange tror er at problemer når de oppstår hos en ISP, så er ikke de løst via en kips. Er flere instanser og forhold som er blandet inn enn mange tror.

Som jeg sa her tidligere... når kunden har problemer med linjen, så har i forsovidt ISP'en et problem også... og da helt fram til problemet er løst for kunden.

Blir jo på en måte en liten synergi der om jeg kan bruke det ordet.

 

Og nei, jeg jobber ikke i NGT. Dog, jeg hadde nå ikke på noen måte hatt noe mot det om jeg skal nevne det. :cool:

Lenke til kommentar
Syting og klaging er jo folkesport nummer en. Viser bare at vi har det alt for godt her i landet.

Alle kommentarer av den typen der finner jeg helt latterlige ass! Det er en menneskerett å klage! Hvis man ikke sier ifra når noe er feil, så er sjansen stor for at feilen ikke vil bli rettet! Mange av de store revolusjonene i verden har jo vært basert på nettopp dette!

Jeg klager jo jeg også... men jeg klager på all klagingen her ute.

Så ja... det er fullt lov å klage!

Blir nesten litt paradoksalt å si det på den måten.. hehe, men det er jo forsovidt slik det er!

Endret av fomlepung
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...