Gå til innhold

TEST: SNES Classic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det synes jeg ikke. For det første kan man sammenlikne med produkter i samme kategori (spill) og mot det er det dyrt. Og jeg mener det er moralsk greit å hente ned et spill du allerede har kjøpt. Og man vil ofte spille det man hadde fra før på emulator tor AtW

Hva du synes er irrelevant. Loven endrer seg ikke bare fordi du er uenig med den. Du kan ikke sammenlikne priser på lovlige tjenester med ulovlige tjenester. Jeg ser heller ikke noe moralsk feil i å laste ned spill til SNES, men det betyr ikke at jeg sammenlikner piratkopiering og lovlig kjøp med hverandre på pris.

 

 

Nei, hva jeg synes er ikke irrelevant, fordi jeg ikke har sagt at hva jeg synes endrer loven. Jeg har snakket om prisingen og hva jeg mener er moralsk riktig (og er det uansett ulovlig å laste ned et spill du allerede har kjøpt i norge).

 

AtW

Lenke til kommentar

"Git gud" er løsningen til spole funksjonen. Det er jo ikke akkurat slik at du trenger den i så mange av spillene, kanskje Super Ghouls n Ghosts eller Super Mario World hvis du ikke gidder å tråkke tilbake til Top Secret Area for å hente nye powerups.

 

Funksjonen er kjekk, og for de som bruker den er det bedre om den faktisk er tilgjengelig på en saklig måte.

 

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ser det selges endel av disse på eBay, som er moddet eller. Får endel mer spill osv. Noen som har prøvd disse? Vil jo ha både Nes og snes spill i samme boks?

Har en NES fra ebay, er ikke 600+ spill på den som det menes på pakken. Men har ivertfall mye klassikere med triologier osv, om du ikke er patriot heller så fungerer det jo uten originale Nintendo logoer på kontrollere f.eks.

Er ivertfall fornøyd med original SNES Classic, skulle hatt mye mer spill da :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...